آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مرور سال 98 بلاگی - قسمت اول - قسمت پایانی تا مدت‌ها

 

پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)

------------------------------------

 

دل‌نوشته‌ی ماشینی :)

گذشته، آینده یا حال؟

باید دل سپرد....

مرثیه‌ای برای ایران.. :"

آفرینش‌گری به روش ژرف :)

 

در وصف کشتی یونانی..

دل‌نوشته‌ای به وقت خستگی..

جملات قصار!

 

گفتاری فلسفی در باب خوب یا بد بودن روز :))

بازم غر قبل کنکوری (بی اعصاب!)

خیره به خورشید چشم :)

شعر "زندانی"

شعر "چرخه‌ی زندگی"

کنکور هم تموم شد! :)

هوای بارانی...

 

عجب سالی بود سال 97!! :|

آخیییش :) مرور 97 و دل‌نویسی..

چشم‌هایش...

داستانی عجیب از دل یک مراقبه‌ی عجیب

انتخاب رشته، انتخاب آینده..

بازم مراقبه، بازم داستان، داستان یک مرد...

نگاه می‌کنم....

 

کلاردشت ژرفی :)))

بالاخره یه بازه‌ی آروم تو زندگی پیدا شد! :)

 

خواب، تائو، بیداری...

جملات قصار ساحر..

شروع مرور پست‌های بلاگم :)

پست پانصدم!

دلتنگی برای یک کانسپت!

 

--------------------------------

پ.ن.1: سال 98، 6 فصل اول، 29 پستِ تا حدودی ارزشمند.. (برای من!)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی