آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حالتون چطوره؟

امروز یاسر ازم پرسید حالت چطوره؟

و من متفاوت با همیشه‌م که می‌گم "شکر" یا می‌گم "خسته و خوب! :))"، یه کم فکر کردم و جواب دادم "تو به‌ترین موود (mood)م نیستم ولی حالم خوبه :)"

امروز به سوال همیشگی جوابی همیشگی ندادم... ریئکشن نبود!

فکر کردم که "صدرا! واقعا حالت چطوره؟!"

 

سیر تفکرم منو برد به دو سال پیش...

به خودم گفتم که این خوب بودن حالت از کجا میاد؟

جواب دادم از نگاهی که به دنیا و اتفاقاتش پیدا کردم....

پرسیدم نگاهت از کجا میاد؟

جوابش مشخص بود! از تلاشی که خودم برای رشدم کردم.. و از همراهیِ دوره‌ی ژرفم....

از تخلیه‌ی هیجانیِ یتیمم

از بیدار شدن جنگجوم

از اصلاح ساختاری حامیم

از بسته شدن پرونده‌ی یه رابطه تو عاشق

از آشتی با نابودگر و نترسیدن ازش

از قدرت گرفتن آفرینش‌گرم

و.....

 

اما از حق نگذریم جدای از نگاهی که گفتم شرایط زندگی هم به طرز مشکوکی خوب شده :))

(این حرفی بود که تو جلسه‌ی مشاوره‌م به وحید زدم؛ اونم یه لبخندی زد و گفت "این نیز بگذرد"...؛ منم پوکرفیس شدم :|)

 

---------------------------------

پ.ن.1: یتیم و بقیه‌ی دوستاش از منزل‌های مختلفِ "سفر قهرمان" هستن... برای اطلاعات بیشتر بعد از اینکه اینترنت رو خدا آزاد کرد می‌تونین "سفر قهرمانی + جوزف کمپبل" رو گوگل کنین :)

پ.ن.2: بماند به یادگار برای سری بعدی که خواستم بلاگمو مرور کنم که فکر نکنم تو کل زندگیم غری برای زدن وجود داشته! امروز و این روزها خوبن... شلوغن ولی خوبن :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۷)

ممنون

مشاوره روان درمانی؟ یک نفره؟ یا گروهی؟ 

اثراتش

پاسخ:
مشاوری که میرم پیشش استاد همین دوره‌ای که ازش زیاد صحبت میکنم هم هست..
مشاور بالینیه
گروه درمانی هم کار میکنه ولی مشاوره ای که تو این پست گفتم خصوصی بود....

:)))

یه مقدار راجع به جلسه مشاورتون توضیح میدید؟

پاسخ:
یه مقدار سوالت رو مشخص تر میپرسی؟
چی دقیقا میخوای بدونی؟
  • فیکوس لیراتا
  • ایشالا همیشه شرایط خوب باشه ، خوب بمونه 

    برای همه :)))

    پاسخ:
    طلب خیر :)

    نه تیتر پستو که اول خوندم اصن قبل اینکه وارد وب بشم که بخونم مطلبو یاد این شعر افتادم :) خیلی هم خوبه که خوبه :))

    پاسخ:
    میدونم :)))
    داشتم ابراز تاسف میکردم که مثل هم نیستیم D:

    بقول مرحوم قیصر امین پور حال من خوب است مثل حال گل...حال گل در دست چنگیز مغول

    پاسخ:
    متاسفانه حال من مثل حال هیچ موجود دیگه ای خوب نیست :))
    مث خودم خوبه ;-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی