آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بالاخره :)))

28 آبان 94 اولین روزی بود که رفتیم پیش دکتر اکبری تا بهمون پروژه بده و ما رو قبول کنه که باهاش کار کنیم ... همون جلسه ی اول به نتیجه رسیدیم که چه مدل حدسها و سوالهایی رو دوست داریم که روشون کار کنیم ... سوالی بهمون داد که 26 سال آزگار بود حدس باقی مونده و اثبات یا رد نشده :))

البته بدیهیه که قرار نیست 3تا بچه بتونن چیزی که 26 ساله کسی کاریش نکرده رو حل کنن :)))) حدس رو برای یه دسته ی خاص از گرافها باید اثبات میکردیم که همین هم سخخت بود :دی

تقریبا 5 یا 6 هفته گذشت که تونستیم یه اثبات براش ارائه بدیم :) به خاطر اینکه یذره زود بود و اثباتمون هم یذره پیچیده بود (پیچیده که نه ! خیلی حالت بندی داشت فقط :دی) اکبری قبولش نمیکرد :)))) 2بار برای خودش توضیح دادیم، بعد بهمون گفت راهتون رو برای دو نفر دیگه که آدمای دقیقی باشند توضیح بدین ..

انقدر رفتیم و اومدیم که مطمئن شدیم راهمون قطعا درسته :)

حالا وارد فاز بعد میشیم :

نوشتن اثبات به فارسی، ترجمه ی اثبات به انگلیسی، تصحیح و ویراستاری نسخه ی انگلیسی به روشی که مورد قبول ژورنالها و کنفرانسهایی که میخوایم مقاله رو براشون بفرستیم باشه ...

این آخریه دهنمونو سرویس کرد :)))

البته وسطش امتحانهای پایانی دو ترم پاییز و بهار بود و یک ماه هم که رمضون بود و کار زیادی اون زمانها نمیکردیم عملا :دی


Anyway ....

Finally we have our first paper submitted :D (بعد از 8ماه)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۷)

  • حانیه رحمانی
  • قربون محبتت کاکو:)))
    ما فعلا فعلنا تو شیراز حبسِ دانشگاهی هسیم:))
    ان شاالله شومو تشریف آوردی همونجاشیرینیشو میگیریم:دی

    یاعلی...
    پاسخ:
    ما در خدمتیم خلاصه :دی :))
  • حانیه رحمانی
  • اقا مباااااااااااااارکا
    مباااااااااااااااااارکاااا

    شیرینی رو بده داست شاهین برسونه بهمون :)))


    یاعلی...
    پاسخ:
    مررررسییی :))

    من دزد دست شاهین نمیدم :)))
    تشریف بیارین در خدمتیم :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • آقااااااااااااااا کی شاکی شد:///
    پاسخ:
    -_- :دی
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • -_-
    خب تبریک به من نه 
    تبریک به تو که آرههه
    پاسخ:
    چرا شاکی میشی حالا ؟ :))
    یه سوال کردما :دی
  • اسپریچو ツ
  • حالا دست و اهنگ شاهین پسند و کلی استیکر رقص(((((((:
    پاسخ:
    :)))))))) شاهین پسند :))))))
    مرسی مرسی :دی
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • تبببببریییک تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همهههههههههه
    پاسخ:
    :))))) تبریک بهت :دی
    فقط چرا ؟!! :))
    چه عالی!
    به امید موفقیت های بیشتر!
    پاسخ:
    مرررسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی