آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

می‌روید و گریه می‌آید مرا.....

پیش نوشت: حال خوبی نداره این متن...

------------------------------

 

بغلش کردم

گلوم از قورت دادن بغضم درد گرفت

با معصومیت همیشگیش لبشو برچید...

با خنده گفتم "می‌بینیم همو دوباره 😉"

گفتمش "مث همیشه‌ت پر انرژی باش نوعروس قشنگمون :)"...

حرفای زیادی زدیم...

ولی خیلی حرفا رو هم نزدم بهش......

نگفتم چقددددر دلم براش تنگ میشه تا دفعه‌ی بعدی که ببینمش.. ببینمشون

نگفتم چقدددر دلم از نبودنشون می‌گیره

نگفتم چقددر دوست داشتم شرایط جوری بود که همین‌جا بمونن....

 

بغلش کردم

دم گوشم گفت "صدرا بعدِ کلی وقت یه نفس راحت کشیدم ♥️"

گفتم "نوش جونت :) حالا کلی وقت داری کنارش نفسس بکشی ♥️"...

گفتمش "هواشو داشته باش! این مدت خیلی سختش بوده...."

 

ولی هیچ‌وقت دیگه قرار نیست ببینمشون...

هیچ‌وقت دیگه قرار نیست نفس بکشن.. 😢

 

جمعه عروسیشون بود... پونه و آرش.. گرجی و پور ضرابی 🖤🖤

۳شنبه پروازشون

همون پروازی که هیچ‌وقت ننشست....

پروازشون به کانادا نرفت

یه راست رفت بهشت.........

 

صبح با زنگ سارا بیدار شدم

نفهمیدم چی گفت

- چی؟؟!!!

+ صدرا نمی‌تونم حرف بزنم... تسلیت می.....

نفهمیدم چی شد!

فقط چشم باز کردم دیدم صورتم خیسه

سرم سنگینه

 

چی شد یهو؟!

اینا که تازه شروع کرده بودن زندگیو!!!

حتی نمی‌تونم بنویسم حسمو!!

 

بهترین‌ها بودید همیشه..

مهربون، بی غل و غش، خاکی، سرزنده، حال خوب کن...

حتی نمی‌تونم.....

 

روحتون شاد 🖤😔

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۹)

منی که نمیشناختمشون این چند روز بارها اشک ریختم براشون چه برسه به شمایی که رفیقتون بودن...تسلیت میگم 😔 و میدونم که واژه ها دردیو دوا نمیکنن...

منی که نمیشناختمشون این چند روز بارها اشک ریختم براشون چه برسه به شمایی که رفیقتون بودن...تسلیت میگم 😔 و میدونم که واژه ها دردیو دوا نمیکنن...

پاسخ:
ممنونم..
واقعا درد بزرگیه و زمان میخوایم فقط برای اندکی عادت کردن بهش!

تسلیت میگم

روحشون شاد

پاسخ:
سپاس... :-(

برای آرامش خودمون و خودشون بگیم ما از خدائیم و به سوی خدا میرویم. در پناه و رحمت خدا. 

پاسخ:
.....
  • فراکنده **
  • ای وای..

    پاسخ:
    :-(

    روحشون شاد باشه 

    تسلیت میگم، خدا صبر بده به خونواده‌هاشون و دوستاشون و شما :(

    پاسخ:
    واااقعا بخصوص برای خونواده‌هاشون سخته!
    حتی منم نمی‌فهمم چی می‌کشن الآن... -_-

    یادشون گرامی. 🌷🌷

    پاسخ:
    ممنون رضای عزیز 3>
    مرسی که هستی...

    من واقعا نمیدونم چی بگم .. خدا بهت صبر بده عزیزم..

    پاسخ:
    ممنونم نگین
    هضمش وااقعا سخته :(

    روحشون در کنار هم شاد و قرین رحمت 🙏🏻🙏🏻🖤

    پاسخ:
    ممنونم مه‌دخت جان...
    غم نبینی ایشالا.. 3>
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی