آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نه خیلی خوب، نه خیلی بد!

از خونه زدم بیرون

خودم، کتابم، ماسک و اسپری الکلم، فندک و پاکت سیگارم و کلید خونه

رفتم سمت ASP

نشستم توی حیاط کافه لئون

قبل از نشستنم برام میز و صندلی‌مو ضدعفونی کردن

«یه اسپرسوی دابل با یه شات شیر لطفا»

شروع کردم به خوندن کتابم ولی اصلا تمرکز نداشتم

کتابو گذاشتم کنار

یه نخ سیگار روشن کردم و زنگ زدم به مریم

یه کم صحبت کردیم، اندکی از تنش مغزم کم شد

باز شروع کردم به خوندن ولی....

نع، نمیشه انگار!

کتابو بستم و شروع کردم به فکر کردن و خوردن قهوه‌م

توجهم به میزهای اطرافم جلب شد

سمت راست: چهار تا پسر 30-32 ساله که داشتن درمورد استارت‌آپشون و اینکه با فلانی چطور مذاکره کنن بحث می‌کردن + چهار تا قهوه: دو تا امریکانو، یه لاته و یه کارامل ماکیاتو + چهار تا پاکت سیگار وینستون اولترا! + چهار تا موبایل، دوتا لپتاپ و سه تا دفتر که توش چیز می‌نوشتن

روبرو: یه مرد 35-36 ساله با دوتا زن جوان که انگار داشتن درمورد موضوع مهمی با صدای آروم بحث می‌کردن + یه قهوه کمکس و دو تا لاته + دو تا کیف زنونه روی میز

راس مقابل من توی این مربع (جلو/راست): یه مرد تنها، نزدیک 40 ساله، انگار منتظره تا کسی بیاد... + یه پاکت سیگار روی میز

دوباره زنگ زدم. این بار به پدرام

یه کم صحبت کردیم تا اینکه احساس کردم حالم برای خوندن کتابم مناسبه

تقریبا نصف چیزی که برنامه ریخته بودم رو خوندم و پا شدم برگردم خونه

 

هنوز دنیا همون دنیاست!

هنوز اتفاقات می‌افتن و تو هیچ تسلطی روی هیچ چیزی نداری!

هنوز تنها راه مقابله با رخ‌دادهای زندگی (حداقل تنها چیزی که من تا حالا یادش گرفتم) اینه که اونا رو همون‌طور که هست ببینیم و بپذیریم.. نه میشه باهاشون جنگید، نه میشه تحملشون کرد! صرفا میشه پذیرفتشون (به شرط اینکه خودمون این اجازه رو به خودمون بدیم البته!!) و من این کارو کردم.. خوبیش اینه که حداقل رنجی به رنج‌هایی که احاطه‌م کردن اضافه نمی‌کنم (که مثلا وای چرا از برنامه‌ت عقب افتادی و چرا تنبلی و چرا انرژی نداری و .....)

هنوز و هر روز به این امید دارم که "این نیز بگذرد" و البته روزهای اندکی هم هستن که از این بیم دارم که "این نیز بگذرد"!!

 

احساس "بد"ی ندارم! دقیق‌تره اگه بگم که کلا احساس خاصی ندارم!

شاید صرفا یه کم بی‌انرژی شدم امروز، شایدم چیز بزرگ‌تریه... به هر حال، هرچی باشه در آینده‌ی نزدیک می‌فهممش....

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱۰)

اخه توضیح به چه دردت میخوره.

ول کن توضیحاتو.

 

:D

پاسخ:
اوکی! :)

موافقم 👌🏻 و قبول دارم حرفتو 

ولی ... نمی‌دونم دلیلت چیه برای این موضوع ک بخوام راجبش حرفی بزنم 🤔 حتما دلیل قانع کننده ایه ک "خودت" قبولش کردی 🤷🏻‍♀️

کلا من قبولت دارم اگه رسیدی ب اینکه "الان" با شرایطی ک داری این کار در حد زیادی ضرر نداره و یا حتی می‌تونه مفید باشه پس ادامه بده 😉😂

و ... اگه روزی خواستی کنار بذاریش و کمکی خواستی می‌تونی رو من حساب کنی 😁⚘

پاسخ:
مرسی بابت اعتماد و پیشنهادت :) 3>

ببخش ک اینقد حرف زدم 😅

و بی‌صبرانه منتظر شنیدن جوابیم ک می‌خوای بدی 😉

پاسخ:
منم منتظر شنیدن جوابت به جوابم هستم :)

بابا اینقد از صبح تا ظهر درس خوندیم دیگه هرکیو می‌بینم همینو میگم‌ 😂😂 

اتفاقا منم می‌خواستم بگم روم نشد 😅

خب ببین اولا از معایبش می‌گم! می‌دونم ک می‌دونی ولی بازم میگم : اولیش اینه ک باعث مشکلات تنفسی میشه یا دیابت و مشکلات قلبی یا حتی انواع سرطان مثه سرطان ریه جدا ازین بحثا سیگار کشیدن عمرتو کم می‌کنه ( تو اینترنت زده بود افرادی ک سیگار می‌کشن ب طور میانگین ده سال کمتر عمر می‌کنن! ) باعث افسردگی هم میشه و حتی تو کتاب تکمیلی پارسال خوندیم نیکوتین تو مغز باعث کند شدن سرعت عصب ها میشه تازه شکلشم کشیده بود اگه پیدا کردم برات تو وات می‌فرستم ینی توانایی حل مسئله و گیراییو پایین میاره خب نمیشه ب راحتی ازینا گذشت و چون برام مهمی دارم اینا رو میگم 😉

الان ک اینو می‌نویسم یاد اون‌شب ک گفتی 《 خب ما می‌دونیم ک نوشابه هم خیلی ضرر داره ولی می‌خوریم افتادم 》 ولی واقعا این دوتا متفاوته بله درسته ما می‌دونیم ک هردوی اینا خیییلی ضرر دارن اصن بجز اینا ما " عادت " های غلط زیادی داریم ولی مگه قرار بر تکمیل شدن نیست؟ 🤔 توی این روند تکمیل شدن ما باید سعی کنیم ک این "عادت" های غلط رو کنار بذاریم و قراره ب آخرین نسخه خودمون ک انسان کامله نزدیک شیم قبول نداری؟ :)

و ی چیز دیگه هم تا یادم نرفته بگم 😅 : همیشه اول و آخرش با خودته. من نمیام ( بخون نمی‌تونم ) بهت بگم "سیگار بکش" یا " سیگار نکش " تو مختاری زندگی خودتو داشته باشی و تصمیمت هم واقعا برام محترمه ولی روش فکر کن اگه قراره تغییر کنیم چرا باید عادت های غلط رو کنار نذاریم و کاری کنیم ک صدمه جدی ب بدنمون وارد بشه برای شادی یا حس خوبی ک فقط توی اون لحظه تجربه میشه؟ :)

باورکن ب خیلیا نمیگم اینارو چون مهمی برام گفتم 😉

پاسخ:
مرسی که برام گفتی اینا رو عزیز دل...
در مجموع حرفت رو قبول دارم، و من هم روزی سیگار کشیدن رو کنار می‌گذارم مثل خیلی از عادت‌های مضری که داشتم و کنار گذاشتم و خیلیای دیگه که در آینده به امیدِ خدا کنارشون می‌گذارم.
اما قبل از اینکه بپردازیم به کنار گذاشتن یا نگذاشتنِ سیگار توسطِ من، بیا اول نگاه کنیم ببینیم چه چیزی توی سیگار هست (و مثلا توی نوشابه و قهوه و ورزش نکردن و شب دیر خوابیدن و غیره و غیره نیست) که باعث میشه آدما به همدیگه با "تعصب" بگن سیگار نکش، ولی نگن اون کارای دیگه رو نکن یا بکن؟! حرف از تعصب می‌زنم چون معمولا آدما دلیل درستی پشت حرفشون ندارن! "دلیلِ درست" از این منظر که دلیلِ خاص برای سیگار نکشیدن باشه... سلامتی و طول عمر و خیلی از چیزای دیگه درمورد همون نوشابه که خودت هم گفتی صدق می‌کنن..... امیدوارم متوجه شده باشی از چی دارم حرف میزنم :)
ما آدمای کاملی نیستیم و بله؛ خوبه که به سمتِ کامل شدن پیش بریم، اما نباید فراموش کنیم که ما محدودتر از اونیم که روزی انسانِ کامل بشیم یا حتی به انسان کامل شدن از حدی بیشتر نزدیک بشیم! نمیخوام بهونه بیارم برای سیگار کشیدنم! اما مطمئن باش اینکه این عادتِ مضر رو دارم ادامه میدم، دلیلی پشتش دارم. امید که یه روزی اون دلایل برطرف بشن و من این تصمیم رو "هم" برای سلامتیِ خودم بگیرم..

آقا اجازه 🙋🏻‍♀️ .... میشه من بگم چرا؟! 🤔😁😂

پاسخ:
مگه اینجا مدرسه س؟ :))
اگه تو هم همون حرفو میخوای بزنی سوالم همونه ;)

چرا که نه

مثلا میگفتم سیگار زیاد بکش بازم میپرسیدی چرا؟

اصلا این سوال چرا چیه؟

سوال نپرس عمل کن

 

انقدر سیگار نکش

:D

پاسخ:
بله، اگر می‌گفتی بیشتر بکش هم باز می‌پرسیدم چرا!
کسی که می‌خواد منو "متقاعد" کنه کاری رو انجام بدم نباید این حق رو به من بده که توضیح بخوام ازش؟ :)

انقدر سیگار نکش

پاسخ:
چرا؟

و من هنوز یاد نگرفتم تنهایی برم کافه یا تنهایی خوش بگذرونم -____-

پاسخ:
لزوما همه این ویژگی رو ندارن! من درون‌گرام، تنها توی کافه بودن بهم انرژی میده...
علاقه‌ها و منبع‌های انرژی خودتو پیدا کن و برای اونا وقت بذار :)

جالب بود، منم خیلی دلم میخاد یجایی شخصی داشته باشم و از روزمرگی هام بنویسم البته هدفمند باشه و بیشتر بهم انگیزه بده، منظورم اینه که صرفا محلی برای به یادگار گذاشتن خاطرات تلخ نشه. متاسفانه بشدت اهمال کارم. باید روش کار کنم. فکر میکردم وبلاگ و اینطور چیزا قدیمی شده الان که اتفاقی وبلاگ شمارو پیدا کردم خیلی جالب بود برام. پیوند رو کپی کردم میام بازم سر میزنم 🌝😍

پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتین اینجا رو :)

این نیز بگذرد ...!

اون پاکت سیگار روی هر میز خیلی جذابه 😂

پاسخ:
بله، هر چیزی میاد و میره...
من صرفا میزها رو توصیف کردم و هیچ‌گونه دست‌کاری‌ای نکردم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی