آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به یک دوست

"میم" عزیز


میدونم که اگه کمتر از 1ماه پیش بود، ادعا داشتم که میتونم کمکت کنم و سعی میکردم هرچی بلدم رو در اختیارت بزارم ...

ولی الآن نه انرژیشو دارم، نه ادعایی ..! الآن دغدغه های خودم از حد تصور یه آدم فراتر رفتن ... لطفا ازم دلگیر نشو :(

آره !! ممکنه پیش خودت فکر کنی که "اصلا چرا باید همچین فکری کنه ؟؟" یا "من که کمک نخواستم !!" یا .......... آره ! این نیاز منه که بهت کمک کنم ... که نه به تو، که به خودم کمک میکنم !

میدونم که یک روزی برمیگردم ... و اون روز حرف هایی میزنم که ممکنه به دردت بخورن ! (ممکن هم هست نخورن !)

امیدوارم خیلی دوور نباشه اون روز ... قبلش، امیدوارم برسه اون روز :"


با احترام، همین یک نفر ...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۷)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • منم که گفتم سروقت:)آی ام صبور:)))؟
    پاسخ:
    :)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • متنو بخونید:)
    هرچی بلدین رو در اختیارم بذارید 
    اگه میشه 
    اگرهم نمیشه که هیچ:)
    همچنان بعنوان یک دوست خوب باقی میمونید
    پاسخ:
    نمیخوام حرفای سرسری ای بزنم که فقط حرف زده باشم :"
    اندکی صبر ... :)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)
    الان حس میکنم کمک میخوام :)
    میشه سروقت بشکافید اینو؟
    پاسخ:
    اینم جواب بدم ؟ :))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)
    الان حس میکنم کمک میخوام :)
    میشه سروقت بشکافید اینو؟
    پاسخ:
    باشه .. :-قول :)
    الآن سرم خــــــــیـــــــــــلــــــــــــی شلوغه :-(
    در اولین فرصت چشم
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :) چه عالی 
    خوبه که من باعث تخلیه ی شما بشم:)

    پاسخ:
    اوهوم ! :)
    سپاس
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|این پست خطاب به منه دیگه
    پس زود بیاید 
    من زیاد از گیج موندن خوشم نمیاد
    پاسخ:
    دقیقا !
    منم گیجم آخه ! :|
    آره !! ممکنه پیش خودت فکر کنی که "اصلا چرا باید همچین فکری کنه ؟؟" یا "من که کمک نخواستم !!" یا .......... آره ! این نیاز منه که بهت کمک کنم
    منظورم کمک به شما نیست ! منظورم حتی کمک نیست ! منظورم بیرون ریختن خودآگاهم برای کمک به خودمه !!
    در واقع این "میم" خطابش شما نیستی دوستم :)
    -------------------------------
    اما اگه میخواین بدونین "پس چرا مخاطبش شمایین" میتونم بگم که تو وبلاگ و کامنت هاتون حرفایی بوده که یه جورایی trigger بودن برام !
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • من یجورایی گیجم
    دلیل نوشتن این پست رو نمیفهمم
    پاسخ:
    دلیلش خودمم !
    شاید بعدا حوصله کنم خودمو شرح بدم :"
    شما به دل نگیر ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی