آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نگاه ساحرگونه به زندگی..

اینا جمله‌هایی از زبان وحید هستن که به دلم نشستن و برای خودم یادداشتشون کردم

  • یه جنبه‌ای از جادوی سیاه اینه که آدما رو با لفظمون بی‌نام کنیم... پدرام دیگه پدرام نباشه، هرمس باشه!
  • دید ساحر در ارتباط: اون کجاش درد می‌کنه؟ من کجام درد می‌کنه؟ درد اون درد منه...
  • نه خاطره‌ای و نه تصور، تو اراده‌ای و حیرت و تحول
  • متاسفم، عشق همراهت باشد.. دوستت دارم، متشکرم :)

 

اینم یه جمله‌ی بامزه بود که ربطی به ساحر نداره ولی باهاش حال کردم :)

  • هزینه‌های مشترک زندگی مشترک را مشترکا بپردازیم...
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • مــاهان (ف.چ)
  • http://talaashi.blog.ir/post/144

     

    چون طولانی بود. 

    نمی‌دونم چرا اون کلمه رو گفتم درحالیکه استفاده متداولش چیز دیگه‌ایه.

  • مــاهان (ف.چ)
  • +سومی: و تاریخ.

    پاسخ:
    سلام
    متوجه نشدم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی