آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اتفاق

من که ماشین ندارم ... (من که حتی گواهی نامه هم ندارم !!)
ولی ...

تا حالا پیش خودت فکر کردی 
اگه با ماشین زدی به یکی ...
اگه یکی زد به ماشینت و با عصبانیت و با چاقو پیاده شد ...
اگه مسافری رو سوار کردی و فهمیدی دزده و همه چیتو میخواد بدزده ..
اگه زنی رو نصف شب سوار کنی برسونی "فلان جای تهرون"، بعد فهمیدی خانم کارش اینه که شبا سوار ماشین مردم میشه و ..... 
چیکار میکنی ؟
نه انصافا چیکار میکنی ؟! :| :-اس

همین رو تعمیم بده به جوانب دیگه ی زندگیت ... اگه خونه خریدی و ..... اگه بچه دار شدی و ........ اگه ...........

اگه به اینا فک نکرده باشیم سرمون بیاد به احتمال خوبی میبازیم که :| :-اس

--------------------------------------
پ.ن.1: کتاب خوندن کار خوبیست !
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

  • عبدالله ناظری
  • {جمله ی آخر کامنت قبل فقط ناظر به مثال زدن های خودم بود نه شما. یه وقت سوتفاهم نشه}

    اصلا trade off یعنی اینکه نمیشه سیاه و سفید دید.
  • عبدالله ناظری
  • یه چیزی که مهندس ها در روند مهندس شدن شون به خوبی درک میکنن اینه که تو هر مسئله سبک و سنگین کردن (trade off) وجود داره. باید ببینی هزینه ای که داری میدی ارزش ش رو داره یا نه.
    به طور مثال اصلا ارزش داره به این فکر کنی که یه خانم رو تو شب سوار کنی یا نه. یا اگه فکر کردی و به این نتیجه رسیدی برای پیشگیری هیچ کس رو سوار نکنی، ارزش داره به خاطر این موضوع کسایی که به کمک نیاز دارن رو هم سوار نکنی؟

    (همه مثال میزنن حرف شون قابل فهم تر بشه. ما با مثال همون دو کلمه رو هم خراب میکنیم :)  )
    پاسخ:
    امم ...
    البته این که یه مثال بود صرفا ... حرف من کلی تر از سوار کردن زن بود و هست ...

    در مورد trade off هم کاملا موافقم با شما ! ولی همزمان با اینکه "مطلق سفید یا سیاه نباید دید" هم موافقم :))
  • عبدالله ناظری
  • صفر و یکی نبودن یه مسئله بیشتر مواقع صادق ه. (نمی دونم همیشه هم این طور ه یا نه) خیلی واضح ه هر دو کار یعنی "اصلا فکر نکردن" و "تمام شبانه روز رو فکر کردن" درست نیست ولی این عددی که قرار ه بین صفر و یک یه این مسئله تخصیص بدی خیلی مهم ه چون رویکردهای بسیار متفاوتی رو شامل میشه.

    البته یه موضوعی که به نظرم رسید این ه که آدم میتونه با تغییر نگاه ش به مسئله چندین صورت مسئله رو با هم دور بزنه.
    مثلا بره ورزش رزمی. هم برای سلامتی. هم برای مقابله با خطرات فیزیکی!
    یا سعی کنه ایمان ش رو قوی کنه تا تو مشکلات زندگی به بن بست نخوره.
    یا یه چیز مشابه دیگه.
    پاسخ:
    دقیقا !

    حرفی ندارم :)
  • عبدالله ناظری
  • سلام

    اگه به این چیزا فکر کنیم مجبوریم بـ ترس ـیـم
    پاسخ:
    سلام

    یذره مخالفم
    بنده کلا اعتقاد دارم که هیچ چیز 0 یا 1 نیست .... سیاه یا سفید نیست .... همه چیز خاکستریه با تونالیته ی متفاوت !
    یعنی که مثلا در این مورد خاص، نه باید "اصلا فکر نکرد" و نه "تمام شبانه روز رو فکر کرد" !

    میدونی چرا ؟
    چون اگه پیشبینی نکرده باشی و پیش بیاد، باید در لحظه تصمیم بگیری و خطا محتمله ...
    و اگه بیش از حد فکر کنی هم همون مطلبی که شما فرمودی رخ میده :|

    لطفا نظرتون رو راجع به جوابم بگین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی