آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دو کلام حرف حساب!

هر انسانی در دریایی از امکانات متولد میشه و ناچار از انتخاب کردنه و با امکاناتی که انتخاب میکنه وجود خودش رو می‌سازه
هر امکانی به محض اینکه انتخاب میشه متعلق به گذشته میشه؛ بنابراین گذشته ما انتخابهای قبلی ماست
هر انتخابی ما رو وارد وادی امکانات جدیدی میکنه..  امکاناتی که هنوز انتخاب نکردیم آینده مارو میسازن. بسته به اینکه کدوم رو انتخاب کنیم آینده خاصی رو برای خودمون رقم می‌زنیم
می‌بینی تقدیر و سرنوشت تمامش دست خودمونه؟

--------------------------
پ.ن.1: مرسی! :)
پ.ن.2: کامنتی به این پست..
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

بدون ارزش گذاری بخوایم بگیم آره خب
پاسخ:
:)
یه بچه ای که تو خانواده فقیر و معتاد به دنیا میاد و امکانات تحصیلی نداره خیلی سخته بخوایم بگیم انتخاب داشته و نکرده،اون بخاطر شرایطش رسما خیلی از امکانات و انتخاب هارو نداره
پاسخ:
و خیلی انتخابهای دیگه ای داشته که بچه ای مثل من نداشتم!
ببین هرگونه ارزش گذاری روی انتخابها رو کنار بذار، میبینی که امکانات و انتخابهای "زیادی" وجود دارن در لحظه..
میشه مثال نقض آورد اخه 
پاسخ:
نگاهت رو بازتر کن
البته هر انتخابی هم هزینه هایی داره و ممکنه بخاطر هزینه هاش کلا ازش صرف نظر کنی
ولی نمیتونی بگی فلان انتخاب رو "نداشتم"! :)
اینکه چه امکاناتی جلو رومون باشه کجا دست خودمونه؟
پاسخ:
والا این متن نوشته ی من نیست و من منطقا مدافع خوبی براش نیستم

ولی نظر خودم اینه
اینکه "چه امکاناتی جلوی رومون باشه" دست ما نیست، ولی همونقدر هم اینکه "هر انسانی در دریایی از امکانات متولد میشه" هم دست ما نیست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی