آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بخشی از یک چت دوستانه :)

هر انتخابی که می‌کنی و هر نتیجه‌ای که داره و هر جایی که الآن توی زندگیت هستی، انتخابی بوده که نیاز داشتی بکنی تا نتیجه‌ای رو ببینی که نیاز داشتی ببینی تا جایی باشی که نیاز داشتی باشی تا رشدی که باید بکنی رو بکنی...

انتخاب‌های ما بالاخره یا آگاهانه هستن یا ناخودآگاه (یا بخشیش آگاهانه‌س و بخش دیگه‌ایش رو که ما نمی‌دونیم ناخودآگاهه..)

و اگه ناخودآگاه رو طبق چیزی که یونگ میگه فرض کنیم، خیلی هوشمنده! تو رو توی مسیری میندازه که اذیت شی (تا جایی که تحملشو داری) و ناچار باشی از رشد کردن :)

من خیلی آدم مذهبی‌ای نیستم، ولی قرآن هم همچین چیزی داره که "شما رو به بیشتر از چیزی که تحملشو دارین آزمایش نمی‌کنیم و..."


کلا داستان اینه که ما موجودی انتخاب‌گر هستیم، درست! انتخاب‌هایی که می‌کنیم از درستیشون اطلاعی نداریم، قبول! انتخاب‌هامون برامون مسئولیت میارن، اینم درست!!

اما ما به واسطه‌ی انسان بودنمون ناچاریم از انتخاب!! :)

دوست خوبم! بیا و این حقیقت رو بپذیر و ازش درست استفاده کن :) (به جای اینکه هی از مسئولیت انتخاب‌هات فرار کنی و انتخاب کنی که آدمای دیگه برات انتخاب کنن و ....)


-------------------------------------

پ.ن.1: همین الآن یهویی :)))

پ.ن.2: حیفم اومد این حرفای گهربارم رو تو بلاگم شاره نکنم :دی :پی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

سلیقه ها مختلفه دیگه
انتخاب با خودته:)
پاسخ:
من که کار خودمو میکنم و از نظرای مثبت انرژی میگیرم ;-)
از نظرای منفی هم سعی میکنم چیزی یاد بگیرم :)
خوبی قبول کردن انتخابا و لازم بودنشون اینه که دیگه خودتو کمتر سرزنش میکنی 
پاسخ:
دقیقا :)
بعد از دیدن یکی از اپیزود‌های‌اتک‌آن‌تایتان، مدت‌ها بود که همین مضمون ذهنم رو به خودش مشغول کرده بود. این که خود گذشته‌ام رو به خاطر شرایط حال زیر سوال نبرم، چون که خود گذشته‌ام همیشه به طور ناخودآگاه قصد نجات دادن من رو داشته که سرانجام منتهی شد به یک سری تصمیمات آگاهانه. پذیرش این حقیقت یه تسلی بزرگ هست. 
"I don't know which option you should choose. I could never advise you on that... No matter what kind of wisdom dictates you the option you pick, no one will be able to tell if it's right or wrong until you arrive to some sort of outcome from your choice. 
The only thing we're allowed to believe is that we won't 
regret the choice we made.
پاسخ:
چه جمله های پر مغز و جالبی! :)
سپااس..
پسر چقد این دلنوشته هات انرزی و انگیزه میده
مسائلی که بطور روزمره باهاش درگیرم رو خیلی خلاصه و مختصر میگی
بیشتر بنویس این تیپ پست هارو:)
پاسخ:
چقدر خوشحالم از شنیدنش :)
خداروشکر...

درمورد خط سومت: نظر این آقا بالاییه چیزی جز اینه :))))
  • بسیجی انقلابی
  • یک چیزی بنویسید که باقیات صالحات هم بشه
    وگرنه برای خودتون رو در دفتر بنویسید بهتر نیست؟
    پاسخ:
    دقیقا نطر منم همینه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی