آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پوف !!

مدتیه که با آدمای جدیدی آشنا شدم ..

بابک که از زنش جدا شده و یه دختر ۶ساله داره. .......

امیرحسین که کشتی‌گیره! ولی‌ تا حالا مدال طلا نیاورده .......

علی‌! که یجورایی می‌تونم بگم چند سال دیگه‌ی منه !!! .......

یه محسنم هست که خیلی‌ اهمیتی نداره برام .. با یکی‌ دیگه که حتی اسمشم یادم نیست الان :)))


از این آدمایی که تو این پست تعریفشون کردم، اول از همه علی ازمون جدا شد، بعد بابک و بعد امیرحسین !!!!!!! الآن فقط محسن که واقعا دوستش دارم مونده و علیرضا که حتی اسمشم یادم نبود !! :|


صرفا یه نکته ای رو میخوام به خودم یادآوری کنم ...

هیچوقت هیچوقت هیچوقت قضاوت ن ک ن :|

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۵)

:-نگاه :-!
چقد خوب بود این پست ! 
پاسخ:
مرسی :)
  • اسپریچو ツ
  • من از کمبود ادم جدید رنج میبرم:/
    پاسخ:
    برو جاهای جدید تا آدم جدید ببینی ... قانونش اینه :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :/
    چقد عجیب خداییش
    پاسخ:
    اوهوم !! :" عجیب ولی واقعی :پی
    آادمای جدید هر کدوم یه راه جدید برای زندگی کردن جلوی پا میزارن
    پاسخ:
    :) قشنگ بود ! مرسی ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی