آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

قصد

مدتیه که با آدمای جدیدی آشنا شدم ..

بابک که از زنش جدا شده و یه دختر ۶ساله داره. بابک از بچگی‌ به سرزنش شدن عادت کرده :| بر اساس همین ویژگی هم ازدواجی کرد که آخرش مجبور شد ... :"

امیرحسین که کشتی‌گیره! ولی‌ تا حالا مدال طلا نیاورده چونکه از مطرح شدن و موفق شدن میرسه ... به قول خودش سخته که آدم بفهمه از خفن بودن، از موفقیت میترسه ! :"

علی‌! که یجورایی می‌تونم بگم چند سال دیگه‌ی منه !!! یا نه !! من چند سال قبل اونم :-اس‌ الان زندگیش خیلی‌ خوب و روبه‌راهه البته (خدا رو شکر :) ) ... ولی‌ من الان مینیمم مطلق اونو یجورایی رد کردم :)) نمی‌دونم ! باشد که رستگار شویم :)

یه محسنم هست که خیلی‌ اهمیتی نداره برام .. با یکی‌ دیگه که حتی اسمشم یادم نیست الان :)))

 


اینا رو گفتم چون خیلی‌ تجربهٔ خوبیه که یه آدماییو ببینی‌ که بتونن (و بتونی‌) بدون هیچ ترسی‌ و بدون سانسور، مشکلات زندگیتون رو با هم شیر کنین ... و یه آدمی‌ هم باشه بالا سرتون که بتونه بهتون راهنمایی و کمک کنه ..


تا حالا دیدی ۵ هفته‌س که می‌خوای بری کوه نمی‌شه ؟ :دی مال اینه که میگی‌ می‌خوام و واقعا قصدِ بالغ و خود‌آگاهت می‌خواد، ولی‌ اون زیر، یه چیزی توی ته ته وجودت هست که از کوه رفتن با شاهین میترسه :|

باید باهات حرف بزنم !

اون ناخودآگاهه، از ترسهات میاد .. ترس از شکست، از مسخره شدن، قضاوت شدن، اشتباه، تکرار گذشته، محدود شدن، ... تازه اینا ترسای خوبن !!! مردم (خود من .. خود تویی که داری میخونی حتی !!) از موفقیت، از درخشیدن، از آرامش، لایق بودن، ... میترسیم ! آره :| می‌ترس‌یم ! :×


بیایم با مشکلاتمون روبرو بشیم ... رو بر نگردونیم و ازشون فرار نکنیم :| سخته ! میدونم ! ولی‌ اگه بکنی‌ حل می‌شه به خدا ! دیگه هیچ‌وقت مشکلت همیشگی‌ نمی‌شه .. تمومش کن :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • شاهین اشتری
  • میریم کوه این هفته قول شاهینی!
    پاسخ:
    مرسی :)
    تو راه باهات حرفامم میزنم :) :*
    :S :S :S :S :S :S :S :S 
    :| :| :| :| :| :| :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی