آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

PEACE

now it's a better time to write !

now I can talk easier .. my mind did its job *1* :) everything will be okay for a while ..


اینگیلیسی نوشتنم بد نیستا ! :)) مسرور شدیم :دی  مخصوصا اگه کنارش یانی هم گوش بدی (با صدای بلند) :پی


هنوز اونقدر تمرکز ندارم که بتونم تمرین یا پروژه یا هر کوفت و زهرمار آکادمیک دیگه ای رو انجام بدم :| فی الواقع ترمم داره به فنا(بخوانید گا!!) میره :)) ولی از این 1ماه راضیم .. خدا کنه تا آخر هم راضی بمونم (U know what I mean <3) :پی


"هر چیزی رو اگه سخت به دست نیاری قدرشو نمیدونی !"

"بعضی وقتا چرایی مهم نیست !! چگونگیه که مهمه :)"

"کولی کنار آتش، رقص شبانه ات کو ؟"


دوست دارم المپیاد درس بدم ! نه برای پولش و نه برای اینکه به پول نیاز شدید دارم الآن (که دارم !)

برای خودم ... حس میکنم بهش نیاز دارم ... از همون زنگ تفریحا که قبلا گفتم :پی


کوه هم خوبه .. کلا دارم میرم به سمت ساختن یه صدرای جدید ... با اهداف متعادل تر ... (نمیتونم بگم بهتر ! :|)

نه ! بهتر شاید نباشه .. ولی فکر میکنم بعد از این ثبات 9ماهه، بچه هم بود باید میزاییدمش دیگه :دی !! بعدشم، بهتر از نظر آرمانی نیست! از نظر فلکسیبلیتی هست :) کلا فکر کنم این صدرا جدیده رو بیشتر دوست داشته باشمش :) حتی اگه آدمایی که صدرا قبلیه جذبشون کرده بوده باشه رو کمتر ببینم ...

"زندگی همینه عزیزم ! آدما میان و میرن .. این تویی که مهمی و باید با این رفت و آمد ها بهترین استفاده رو بکنی .."

"به نظر من باید برای هر کسی اونقدری باشی که ارزششو داره !!" "نه :| ولی قبول دارم که باید اونقدری باش که میخواد باشی" نمیدونم !! :-"


همین یک نفر ...

-----------------------------------

*1*: special thanks to amin.J and a'min ...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی