آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تولد

امروز روز خوبی بود :) به جز صبحش که کلاس مزخرف اندیشه بود :|


املت بوفه، بیژن، فرحزاد، دوسیب آلبالو!!،

دانشگاه، ف.ه.، کادو کردن، اعتراض دی-بی (:| :دی)،

مترو، بهارستان، نگارستان، ناهار(کشک بادمجون)، باغ، عکس، تولد رضا و زهرا

دانشگاه، دی-بی، کلاس خوب، جواب به سوال استاد، صدرا کوچولو <3 :دی

خونه، شام، خوب، عکس دیدن، وایبر، خواب :دی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • شاهین اشتری
  • سلااام کشف شدی ;)
    پاسخ:
    :دی نمیدونم بگم کاش نمیشدم یا بگم حتی دلمم میخواست بشم !! دلم که نمیخواست .. ولی الآن خوشحالم :)
  • علی ابن الرضا
  • چقدرم  خلاصه...
    پاسخ:
    اینم یه جورشه دیگه :) وقت بشه بیشترم مینویسم ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی