آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یذره از هر جا ! :)

(1)

امروز یه دفتری پیدا کردم که قبلنا توش جمله ها و پند هایی که خوشم میومدن رو مینوشتم :)
این چند تا خوب بودن به نظرم :) خواستم شما هم لذت ببرین ^_^

- از دیروز بهره ببر و به فکر آینده باش اما در حال زندگی کن :)
- هرگز برای رسیدن به آنچه میتوانستی باشی دیر نیست :)
- تو، بزرگ آفریده شده ای ! حق کوچک بودن را نداری !!! ;)
- برای کسی که از دیروزش عاقل‌تر نباشد ارزشی قائل نیستم (لینکن (؟! :دی))
تلاش، تلاش، تلاش ... برای کار بزرگ آرزو نکن ! تلاش کن :)
- doesn't work ? NP dude :) go to plan B (even C, D, .... Z !!) :D
- به هیچ چیز نچسب ! رها کردن سخت است ولی گاهی تنها چارست :|
- زندگی کوتاه است ! تا دندان داری لبخند بزن :)
اینو از همه بیشتر دوست داشتم ! :)
- عاقل به کنار آب جو پل می‌جست، دیوانه پا برهنه از آب گذشت ...


(2)

یه دفتر دیگه هم پیدا کردم، میخوام تولد 22 سالگیم به خودم هدیش بدم :پی
داستانش چیه حالا ؟
اینه که میخوام از الآن تا مهر، بدمش به آدم های مهم و تاثیر گذار زندگیم :) هرکی از 1 تا 100 صفحه (به میل خودش) چیز توش بنویسه :) این "چیز" میتونه خاطره باشه، متن ادبی باشه، فوش(یا همون فحش !) باشه، ویژگی های اخلاقیم باشه، نقد باشه یا هر چیز لوس و غیر لوس دیگه :)
میخوام بهترین هدیه ی عمرمو بم بدینا :) ;) ببینم چه میکنین :) :*
و دیگهههه .... امممم .... مرسی :) :پی


(3)

یه سری تصمیم جدی و جدید گرفتم امروز برای امسالم :)

1. بیشتر از قبل زندگی کنم ... وقت کمتر تلف کنم و به جاش بیشتر به دوستام، درسام، فامیلم و کلا چیزایی که شادم میکنن برسم :)
1.1. مثلا میخوام 2تا از دوستای قدیمیمو ببینم :)
2. کارا ی نو بکنم ... چیزای نو ببینم ... کلا نو باشم :) مثلا همین مورد 2 این پست !
3. نمازم رو اول وقت(تر) بخونم :| ایشالا که میشه :)
4. کوه ! شاهین شده منو بکشی باید هر هفته ببریم بام :-شای .... اگه نبریم دیگه بات حرف نمیزنم :دی
5. کتاب بخونم :)

به همین سادگی :پی


(4)

اینا رو تو قنوتم میگم همیشه :)
اینا رو تو قنوتتون بگیم :دی  خوبن :)
رب اغفر و ارحم و انت خیر الراحمین
رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین

------------------------------------------
پ.ن.1: این خیلی ویژگی خوبیه که من دارمش (حتی شاید بهترینشونه !!) اینکه میتونم خیلی سریع از "یه صدرای نا-خوشحال"، یه صدرای خوب و شاد بسازم :پی  باشد که پند گیرید :دی  باشد که رستگار شویم :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

خیلی خوب و جالب بود ! :)
همه ی ایده هات ! :)
پاسخ:
مرسی :) :* :*
هر 4شنبه ! 
من تو این روزا هر روووووز دارم میرم :)
پاسخ:
هر 4شنبه :)
میشه 15ام به بعد ساعت 10 بریم ؟ :-" من 8 تا 10 کلاس دارم :|
  • عبدالله ناظری
  • سلام

    تو لیست وبلاگ های بروز شده هم بعضی مواقع چیزای جالبی پیدا میشه. مثل وبلاگ شما، دفترچه خاطرات یه دانشجوی کامپیوتر!
    با اجازه تون(!) یه سرکی به آرشیو زدم و مطالب تون رو بالا پایین کردم. دست آخرم گفتم یه اظهار وجودی کرده باشم :)
    پاسخ:
    سلام

    خیلی خوشحالم که خوشتون اومده :)
    متشکرم ...
    خواهش میکنم ! بلاگ خودتونه :دی

    بازم به من سر بزن لطفا
    و اگه نظری داری دریغ نکن ... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی