آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تیک .. تاک .. تیک .. تاک ....

94 داره از دوووووووور میاد :) آروم آروم، بدون عجله .. همونطور که 93 اومد !

همونطور هم که 93 رفت اینم میره و به جاش 95 میاد ...


تو 93 من 20 سالم بود، تو 94 21 سال و تو 95 22 سالم قراره بشه اگه زنده بمونم :)


اما ....

فقط همین ؟!

ما آدما فقط سنمون زیاد میشه ؟!! فک نکنم :| یعنی که خوب آره ... اگه کاری نکنی که فقط سنت زیاد میشه !! :/ فقط یه قدم به سمت مرگ برمیداری ... ولی من این مدلی رو اصلا دوست ندارم ! -_- حال نمیده :-اخم  اینجوری باشه میبازیم جو :))


من دوست دارم هروقت برمیگردم پشت سرمو نگاه میکنم، یه چیز جدید ببینم :) (اتفاقی که 1-2ماهیه نیفتاده :|) دوست دارم هیچوقت از "تا حالا"م ناراحت نباشم ... یعنی خوب نمیشه تصمیم غلط نگیری که ! ولی همین برام کافیه که وقتی از خودم میپرسم "کار دیگه یی میتونستی بکنی ؟" جوابم "نه" باشه ... وقتی از خودم میپرسم "همه ی تلاشتو کردی" ولی باید "آره" بشنوم . :)


برای رسیدن به همچین جایی، آدم باید یه سری محرک داشته باشه ... آدم وقتی که افسرده و کسل و ایناست، وقتی که محرکی نداره، نمیتونه چیز جدیدی خلق کنه ! بکنه که چی آخه ؟!!


- یه محرک میتونه همین پست قبلیه باشه ! :)) من برا خودم یه لیست از اینا دارم ... اسمشو گذاشتم خداداد :دی  همین الآن فهمیدم که تو ماجرای خراب شدن هاردم پاک شده :| ولی تا قبلش حدود 40 تا چیز توش نوشته بودم ... نشده یه بار بش سر بزنم و حالم جا نیاد :)

- یه محرک میتونه مثلا اپلای باشه برای یکی ...


الآن حال شمردن محرک ها رو ندارم :-" صرفا یه چیزیو میخوام بگم: "سال نوی خوبی داشته باشید" به نظرم غلطه !

امیدوارم برای خودتون سال نوی خوبی رو بسازین :)


94تون مبارک :)


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

  • شاهین اشتری
  • همه اشتریا :))
    پاسخ:
    :))))
    چیز جدید چرا نمیذاری ؟ :|
    مبــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــ ^_^ ^_^ 
    پاسخ:
    :) 3>
  • فرشاد اشتری
  • سلام
    از مطالب زیباتون بهره بردیم.
    پاسخ:
    سلام :)
    ممنون از نظرتون ..
    خوشحالم که دوست داشتین !
    بازم سر بزن ;)
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  •   ᓘـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــכا 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی