آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سالی که گذشت..

فروردین 99:

  • قرنطینه و کرونا و تغییر لایف‌استایل‌ها
  • درون‌نگری‌های معمول اول سالم + مراقبه‌ی جذاب 1روز سکوت...
  • کلاس‌های مجازی دانشگاه و سرویسی دهان‌ها :))

اردی‌بهشت 99:

  • فضای مناسب آکادمیک
  • مشاوره با وحید بخاطر چالش سنگین اون روزهام (برای یادآوریش به متن‌های اردی‌بهشت 99 همین بلاگ مراجعه کنید...)
  • کلی فیلم و کتاب و سریال و TED و ...

خرداد 99:

  • ترک خوردن بین تهران و رودهن...
  • باز هم اوج‌های آکادمیکم
  • ملاقات جمع‌های کوچکی از دوستان بعد از 4 ماه..
  • سوء تفاهم رابطه... برای مدت کوتاهی
  • سفر به "قصر بهرام" با بچه‌های شریف :)

در مجموع بهار سخت و طاقت‌فرسایی داشتم.. ترکیبی از جنگجو، حامی، نابودگر و آفرینش‌گر

 

تیر 99:

  • مشاوره‌ها و کوچینگ‌هام در پایین‌ترین حال روحیِ خودم!
  • شروع نگارش کتاب "استفاده از شخصیت‌شناسی در طراحی داخلی"

مرداد 99:

  • حضور پررنگ پدرام توی روزهای سخت تابستانی
  • بستری شدن 1 هفته‌ای پدر در بیمارستان

شهریور 99:

  • کافه لئون ASP و قهوه و سیگار و ملاقات و کتاب و ...
  • خوندن سه تا کتاب سنگین برای کارهای سمینار ارشدم
  • کلاردشت ژرفی با حضور استاد :)
  • اولین خرید بزرگ برای خودم (ساعت مچی) با حقوق مشاوره و روان‌درمانی :)

نمودار سینوسی که توی بهار ذره ذره بالا رفت و فشارها رو روم زیاد کرد، توی تابستون به اوج خودش رسید و بعد کم کم شل کرد تا اواخر شهریور حال خودم و دلم خوب باشه :)

 

مهر 99:

  • مشاوره، کوچینگ و مقاله نویسی در ویرگول
  • آخرین ملاقات حضوریم با مبینا -خواهرم-
  • ............ دل‌آشوبه... ACT کردن با ماجرا... گپ با پدرام... شروع مجدد خواب‌های پریشون :)
  • تولدی که توی شلوغی و دغدغه‌های مختلف گم شد! -هیچ هیجانی برای تولدم نداشتم امسال!-

آبان 99:

  • نبود مادر، کرونا گرفتن یکی از دوستان نزدیک، روزهای واقعا سخت و دغدغه‌های واقعا بزرگ.....
  • خوندن کلی مقاله برای کارهای سمینار ارشدم
  • پذیرفتن سِمَت مدیریت منابع انسانی شرکت خانه‌ی معماریِ ملک‌زادگان
  • نگارش فصل 3ی کتابم
  • چالش‌های پذیرفته شدن موضوع پایان‌نامه‌م

آذر 99:

  • روتینِ: شنبه ظهر تا 2شنبه ظهر رودهن، کلاس‌های مجازیِ دانشگاه، دیدن دو-سه قسمت سریال وایکینگز، دیدن دایی‌ها و بچه‌هاشون، ریلکسیشن و جمع‌آوریِ انرژی برای یه هفته‌ی سنگین دیگه :)) / ظهر 2شنبه تا 5شنبه شب شرکت و جلسه‌ها و کارهای مختلف و مطالعه و ......
  • کارورزی بیمارستان اعصاب و روان نیایش
  • بستری شدن پدربزرگ و مرخص شدنش
  • جلسه با شرکت یکتانت برای مشاوره‌ی روان‌شناختی به تیم منابع انسانیشون
  • شروع جلسات فیلم‌برداری آموزشی دی‌آرک

بدون توضیح اضافی پیداست چقدر پاییز سنگینی داشتم..... جنگجو، جنگجو، جنگجو....

 

دی 99:

  • همون روتین آذر تا وسطای ماه / بعدش فرجه‌ی امتحانات و کارهای زیاد شرکت و کتاب خوندنای زیاد و ....
  • رفتن به خونه‌ی رضا (کرج) با پدرام و افسانه...
  • غم سالگرد پونه و آرش و کلافگی و بی‌انرژی بودن چند روزم
  • کافه لمیزهای زیاد -نشان از حجم زیاد کارهای این ماه-

بهمن 99:

  • امتحانات ترم دانشگاه و فیلم و کتاب
  • جلسات متعدد شرکت و مشاوره و کوچینگ و چالش‌های مختلف
  • ترسیم چارت سازمانی شرکت و ....
  • جلسه ی نقد کتابمون

اسفند 99:

  • به سرعت اتفاقات افتادن -همون که تو پست 2/فروردین راجع بهش گفتم :)
  • دوتا سفر قشنگ :)
  • دورهمی آخر سال قشنگ :)
  • کلا اتفاقات قشنگ.. :))

زمستون هم سنگین بود -از نظر کاری و دغدغه‌های ریز و درشت-، اما حال دلم بد نبود واقعا توی عموم روزها و شباش!

ته داستان هم که happy ending شد :)))

 

--------------------------------

پ.ن.1: منتظر یه 1400 جذابم با این مقدمه‌ای که داشته :)

پ.ن.2: اگر خیر ما و تمام هستی یافتگان در این است، باشد که چنین شود....

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

سلام با آرزوی موفقیت و سالی خوش برات. :)

پاسخ:
سپاس :)
همچنین برای شما...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی