آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بالاخره تونستم!

امروز برای اولین بار رفتم سر خاک پونه و آرش..

تمام 1 سال و 2 ماه دلتنگیمو خالی کردم رو قبر..

برگشتنه دلم آروم بود :)

 

--------------------

پ.ن.1: مرسی ازت 3>

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • امیررضا توکلی
  • خدا رحمتشون کنه

    میخواستم بگم باید نسل ها بگذره تا دوباره مشابهشون ببینیم دیدم نه.
    هرچقدرم بگذره، اون 1 نفر، دیگه نیست فقط مشابهش میاد

    پاسخ:
    نه! دیگه مثلشون نمیاد!
    روح همه رفتگان شاد..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی