آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاس موفقیت، جلسه سوم

این کلاسا به درد نمیخورن(!) مگه اینکه خیلی مشتاق موفقیت باشی!


خلاقیت!

همیشه راهی جدید برای رفتن هست ... خودتو محدود نکن :)

جور دیگر دیدن اولین گام خلاقیته !

سعی کن این 6تا نقطه رو فقط با 3خط و بدون برداشتن خودکار ببینی:   0     0     0

                                                                                                0     0     0


3 نکته‌ی طلایی:

- قوانین دست و پا گیر ممنوع!

- از بالا به مسئله نگاه کن :)

- بدون همیشه راه حلی وجود داره ;)


هنری فورد میگه "اگه فک کنی راه حلی وجود نداره درست فکر کردی" ! جملش سنگین بود :))


آهان یه چیزی ! میدونستی که میتونی همه‌ی عمرتو غر بزنی برای نداشته هات یا اینکه همشو تشکر کنی برای داشته هات ؟


"مردم چیز ها را آنگونه که هست میبینند و میپرسند چرا؟ من آنگونه که هرگز نبوده‌اند میبینم و میپرسم چرا نه؟"


همین یک نفر کلاس-موفقیت-برو !!


-----------------------------------

پ.ن.1: مرجع: کلاس "انسان موفق، دکتر فرهنگ، پاییز 92، شریف"

پ.ن.2: این مطلب پیش‌نیاز چیزی نـبود که بعدا میخوام بگم :)))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی