آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پنج گام عملی برای رسیدن به اهداف‌مون

خیلی‌هامون درمورد هدف‌گذاری چیزهای زیادی شنیدیم اما خیلی بهشون عمل نکردیم یا نتونستیم مفهومی که بهمون گفته شده رو درست انجام بدیم! اینجا صرفا قراره مرور کوتاهی روی نکته‌های مهم این حوزه داشته باشیم و بیشتر روی عمل کردنش تمرکز کنیم.

حتما درمورد هدف گذاری SMART یا همون SMART goal setting شنیدین! این واژه، مخفف 5تا اِلِمانی هست که یک هدف درست باید داشته باشه:

Specific, Measurable, Achievable, Realistic & Timely => SMART

 

متن کامل این مقاله رو توی ویرگول بخوانید :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

بسیار خب، مچکرم🙏

پاسخ:
:)

میتونم اینجا دوتا سوال از ویرگول بپرسم؟

با محیطش آشنایی ندارم، میتونم تو صفحه ی شخصی خودم چیزایی بنویسم که فقط خودم بتونم ببینم؟ 

و پست هایی که بخام به اشتراک بزارم، برای چه کسی یا کسانی قابل رؤیت هست؟

پاسخ:
سلام
من هم خیلی مسلط نیستم هنوز
ولی فکر کنم تا وقتی که منتشر نکنین کسی نمیتونه ببینه متنتون رو
برای همه ی مخاطب های ویرگول دیگه! بهشون تو صفحه ی اصلی نمایش میده پست های جدید رو..

اره این باز میشه، ممنونم ازتون🌼

پاسخ:
خدا رو شکر :)

خیلی دوست داشتم این مقاله رو کامل بخونم ولی متاسفانه ویرگول برام باز نمیشه ☹️

پاسخ:
شاید از اینجا بتونین بازش کنین:
https://virgool.io/@mr.sadra/5-steps-in-goal-setting-jolqvsapp6dx
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی