آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاردشت، 7 نفر!

سفر با دوستانِ هم‌زبون کلا مزایای زیادی داره... این مزایا وقتی بیشتر خودشونو نشون میدن که علاوه بر هم‌زبونی، هم‌فکر باشین و دغدغه‌های مشترکی داشته باشین!

من 6 روز با چندتا از صمیمی‌ترین و خوش‌انرژی‌ترین دوستای سال‌های اخیرم سفر بودم. بچه‌های ژرف، کلاردشت.

پدرام که از شدت نزدیکیِ روانی، حکم داداش بزرگه رو برام داره، چندتا از بچه‌های ژرف رو به ویلاشون دعوت کرد و ما هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی (جون عمه‌مون!) رفتیم...

 

هم عیش و نوشمون سر جاش بود، هم مکالمه‌های دو الی چند نفری عمیق و جذاب...

روز سوم سفر فهمیدیم که وحید شاه‌رضا (استادمون توی کلاس ژرف) هم همراه با آنیتا (همسرش) تو فاصله‌ی 40 دقیقه‌ای ما هستن!! دعوتشون کردیم. اومدن. دو روز فوق‌العاده رو تجربه کردیم :) از عیاشی‌ها که بگذریم (تا حالا با استادم نرقصیده بودم :دی)؛ هم فیلم دیدیم و تحلیل کردیم، هم روی من سایکودرام اجرا کردیم (و کللیییی نسبت به مسئله‌ای که این روزا باهاش درگیرم و بهش دارم فکر می‌کنم دید پیدا کردم)، هم توی جنگلِ بکری که پدرام می‌شناخت پیاده‌روی و مراقبه کردیم و .....

 

خلاصه که سفرِ خوبی بود! سفر برید :))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • سیمیا ‌‌‌‌‌
  • دلم خواست!

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی