آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

لحظات سخت میان که بگذرن؛ نمیان که بمونن

هممون تو زندگی لحظات سختی رو پشت سر گذاشتیم... لحظاتی که فکرشم نمی‌کردیم بتونیم ازشون جون سالم در ببریم و زنده بیرون بیایم! طوفان هایی که اومدن و رفتن و با خودشون "من"ِ قبلی و هرچیزی که داشتیم رو با خودشون بردن و ما موندیم و حوضمون...

اما کیه که بتونه بگه سختی‌هاش (درست مثل خوشیاش) گذرا نبودن؟! -البته که منظورم سختی‌هایی نیست که در حال حاضر داریم باهاشون دست و پنجه نرم می‌کنیم!-

 

یکی از بزرگ‌ترین چیزهایی که توی این 27 سال زندگیم -بخصوص سال‌های اخیر- فهمیدم این جمله‌ست که «این نیز بگذرد»....

 

الان یه بچه کنارم نشسته که نمی‌گذاره درست چیز بنویسم. شب بخیر

 

------------------

پ.ن.1: به نظرم که «و لا یکلف الله نفسا الا وسعها»

پ.ن.2: من با تعریف موجود از اسلام، مسلمون نیستم :)

پ.ن.3: سپاس از مبینا (The pinguin :D) بابت متن آخرش که باعث شد ایده‌ی نوشتن این متن برام جرقه بخوره :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

  • مبینا حسن زاده
  • شوخی کردم :))) نوش جونت :)

    پاسخ:
    :)
  • مبینا حسن زاده
  • متغلب :))))

    پاسخ:
    :))
    اتفاقا خواستم ازت تشکر کنم بابت ایده ی پست، ولی این بچه انقدر حرررررف زد باهام که کلا تمرکزم از بین رفت :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی