آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی خرداد

پیش نوشت 1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------

  • نصف شدن و ترک خوردن بین تهران و رودهن.... لیترالی بعد از 1.5 ماه هنوز کامل عادت نکردم به قضیه :|
  • درست کردن اینترنت خونه
  • سرخ کردن سیب زمینی (هی هی) برای گرم نگه داشتن دل کودک درون :)
  • مقاله‌خوانی‌ها و مقاله‌نویسی برای دوتا از درس‌های این ترم.. (درمورد logotherapy، ACT و روانشناسی مثبت)
  • تفکر و درگیری‌های ذهنی... باز پیاده‌روی‌هام زیاد شدن!
  • چت و چت و چت :))) هی عمیق‌تر..... مراقبه‌های از راه دور و عجیب :)
  • یک روز کامل با موسیقی سنتی و مقامی ایران :))
  • فیلم و انیمیشن آرام‌‌بخش: sherek forever! و چند اپیزود فرندز
  • دیدن علی و افسانه و پدرام - دیدن شیرین و کیانا و رضا...
  • دیدن TED و ویدیوهای مشابه و خوب
  • برنامه‌ریزی برای رفتن سفر
  • متلاطم شدن و آروم شدن‌های متوالیمون... یه شب من به تو تکیه می‌کنم، یه شب تو به من... آروم آروم اتفاق افتاد!
  • یکی دوتا دعوای جدی با پدر :|
  • چندتا ویدیو کال خوب
  • جلسات کوچینگ و جلسات هماهنگی برای DeArc و ....
  • کنسل شدن یکی از سفرها ولی برقراری اون یکی
  • شهرک کسشر صنعتی کاوه! علافی و ...
  • پلور و آویشن چینی :)
  • ملاقات با سهند و گپ درمورد ISTDP
  • خریدهای سفر تو هایپراستار با حمید + آب دوغ خیار خوردن تو خونه‌ی امین.... روز خوب :))
  • فرودگاه، اومدن مبینا، دیدن و صحبت و .....
  • استارت سفر و دل‌تنگی و .... حسین و سهیل و میلاد و حمید و امین و یاسی و تینا و آمنه و البته که من :)))

-------------------------------

پ.ن.1: ماه مزخرفی بود که به جز یک نکته‌ی بزرگ و خوب، نکته‌ی درست حسابی خوب دیگه‌ای نداشت حقیقتا!

پ.ن.2: ولی بازم خداروشکر!!

پ.ن.3: اگر خیر صدرا و خیر تمامی هستی‌یافتگان در این است، باشد که چنین شود :)

پ.ن.4: مشاوره‌ها و coachingهام انقدر عادی شدن برام که یادم رفت تو موارد این ماه بنویسمشون :) و مدتیه که منتظر این روز بودم... :-)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • مبینا حسن زاده
  • ماه مضخرفی بود پس :))))))

    پاسخ:
    به جز یه نکته‌ی بزرگ و خوبش :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی