آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حماقت

حماقت ما آدما انتها نداره :|

یا به قول امین(جون!) : اصولا آدم از سگ پست تره :|

-------------------------
اینتراپت:
این دخترا هم وقت گیر میارنا :)) شرایط "همین الآن"م خییلی باحاله :دی ... خودت بزرگترین سوال اوپن دنیا رو میزته، میان بهت میگن "......" :)))) <3
-------------------------

چی میشه که یه آدمی فکر میکنه "صاحب" یکی دیگست ؟! :|
چی میشه که یه آدمی فکر میکنه که فقط اونه که درست فکر میکنه؟ درست زندگی میکنه؟ هرکی مثل اون زندگی نکنه خره؟ :|
چی میشه که یه آدمی فکر میکنه که تنها ارزش های خوب و درست دنیا، ارزش های اونن ؟ :|
اصن "ارزش" چیه ؟ :-؟

-------------------------
اینتراپت 2:
ارزش، هدف، مقصد .... TODO//
-------------------------

-------------------------
اینتراپت 3:
این یارو تو تلوزیون چقددد زر میزنه :|
-------------------------

کاش یاد بگیریم که "چیزی رو که برای خودت نمیپسندی، برای بقیه هم نپسند" ...
کاش بتونم بعدا ها من هم "چیزی رو که برای خودم نمیپسندم، برای بچم نپسندم :|" ...
کاش یاد بگیریم که "همه ممکنه اشتباه کنن... حتی شما دوست عزیز" :|
کاش یادم بمونه بعدا ها هم که "منم ممکنه اشتباه کنم :/" ...

حرف زیاده .... حوصله نه

اینو دیشب یادم رفت بنویسم !! : (الآن در حال تصحیح نوت میباشم !)
-------------------------
اینتراپت 4:
مامانم: ناراحت(نگران) نشدی که ؟
من: نه دیگه ! گفته(خدام) "بهم اعتماد کن" دیگه :/
......
-------------------------

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

کاش الان اونی که تقریبا ازش متنفرم اینقد اینجا زززززرررر نمیزد :|||

:دی


یاعلی...
پاسخ:
:))))))

خواهرم تنفر چیز بدیست ! نداشته باش کلا :"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی