آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دیگه نه! :)

دلم برای خودم تنگ شده بود...

چشممو به جمال خودم روشن کردی :)

 

مبارکمون باشه!

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

من فکر میکنم جنون لحظه ایه

وگر نه اینا که هیچکدوم از اول زندگیشون نشیدن برای کشتن و مدل کشتن دیگران نقشه بکشن

نیت اولشون تهدیده

نیت بعدی که گاهی هم واقعا براش نقشه میکشن به نظر من بار روتنی که تو کل زندگی نداشتن به خاطر یبه موضوع به وجود اومده.

میشه مشکل روان. که متاسفانه این روزها خیلی از ما ایرانی ها داریمش. و این تعداد روز به روز هم در حال افزایشه.

پاسخ:
تلاش منم همینه که این مسئله رو به خودم و دیگرانی که من رو می‌خونن نشون بدم که تا جایی که امکانش هست این اتفاقات کمتر بیفته...
نمی‌دونم بیشتر از این چیکار می‌تونم بکنم!

اینکه ازدواج کرده بوده

بعد عقد با یکی دیگه پیچیده به بازی

 

البته من اتفاق رو تایید نمیکنماااا

فقط میگم بارهای روانی زیادی به وجود اورده کارش.

پاسخ:
اخبار ضد و نقیض زیاده و نمی‌دونم به کدومش میشه اعتماد کرد!
اما مسئله‌ی من خیلی پایه‌ای‌تره... چطور میشه به این راحتی کسی رو کشت؟؟!!!
شایدم من دارم اشتباه می‌کنم..

خب ناقص توضیح دادی من نفهمیدم دقیقا توی این پست چه اتفاقی افتاد و چیو داری تعریف میکنی.

پاسخ:
یک دختر رو توی آبادان بخاطر اینکه نمیخواسته با پسر عموش ازدواج کنه سر بریدن!
داستانش مفصله و از توان من برای تایپ کردن خارجه... توی گوگل یا اینستا یه سرچ بزنی پیداش میکنی

چی شد؟!

پاسخ:
چی چی شد؟ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی