آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یه کم فیلم خوب ببینیم..

خواستم چند تا فیلمی که اخیرا دیدم و خوب بودن و تعریف کنم که ترغیب شین برین ببینین، برق رفت، لپتاپ هم باطری نداشت، همه‌ش پاک شد :|

حالا تا جایی که حال دارم دوباره می‌نویسم...

 

اول از همه "V for Vendetta"... داستان یه مردِ جوکر-مسلک که یک آرمان درمورد عدالت داره و اون ایده رو انقدددر خوب و درست و کامل اجرا می‌کنه که آدم دلش می‌خواد آرمان‌هاشو بده به آقای V تا براش انجامشون بده :" در کنار داستان واقعا قوی، دیالوگ‌ها و بازی ناتالی پورتمن فیلم رو به اوج می‌رسونه :)

دوتا دیالوگ ازش نقل می‌کنم و حرفم تمام:

  1. کریدی: «بمیر... بمیر... چرا نمی میری؟»
    وی: «زیر این نقاب چیزی فراتر از گوشت و خون وجود داره؛ زیر این نقاب یک آرمان وجود داره آقای کریدی و آرمان ها ضدگلوله هستند.»
  2. وی:«من اطمینان میدم که به شما آسیبی نخواهم رساند.»
    ایوی:«تو کی هستی؟»
    وی:«کی؟ بهتره بپرسیم چی هستم! کسی که به وظیفه اش عمل میکنه، مردی با نقاب»
    ایوی:«خب، اینو که میبینم.»
    وی:«البته که میبینید. من در مورد قدرت بینایی شما تردیدی ندارم؛ من تنها در مورد تناقض سوال از یک مرد نقابدار درمورد هویتش صحبت میکنم.»

 

دومیش فیلم "The pianist" ه که ظاهرا یک داستان واقعی درمورد جنگ جهانی دوم و یک پیانیست یهودیه... اونم واقعا فیلم قوی ایه ولی ناراحت میشین احتمالا :)) آدرین برودی برای این فیلم، اسکار نقش اول مرد رو گرفت فکر کنم (حال ندارم سرچ کنم مطمئن شم :دی)

 

سومین فیلمی که اخیرا دیدم "se7en" بود. مال سال 1995 ه! برد پیت، مورگان فریمن و کوین اسپیسی با کارگردانی دیوید فینچر 3> 3>

درمورد قاتلیه که مقتول‌هاش هرکدوم یکی از هفت گناه کبیره رو انجام دادن... شکم‌پرستی، طمع، تنبلی، خشم، غرور، شهوت و حسادت..

اینم فوق‌العاده بود.... :|

 

توی این مدت فیلم‌های "انجمن شعرای مرده" و دو-سه تای دیگه رو هم برای دومین بار دیدم :))

 

---------------------

پ.ن.1: سر کلاس روان‌شناسی احساس و ادراک، درحال تلاش برای تمرکز کردن :"

پ.ن.2: لعنت به اداره برق :)) کلی تعریف کرده بودم از هرکدوم فیلما :|

پ.ن.3: کامنت‌ها رو هم ببینید! کلی فیلم خوب توشمعرفی شده :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

من چند وقته به هر کی میرسم توصیه میکنم سریال darkرو ببینه

پس شما هم ببین:)

پشیمون نمیشی

پاسخ:
مرسی :)

درباره فیلم اول: اون نقاب رو دوست ندارم برای همین هیچوقت به سمت این فیلم کشیده نشدم که ببینم.

 

فیلم پیانیست توی لیست انتظارمه برای دیدن. خیلی تعریفش رو شنیدم.

 

سون هم همینطور. با موضوع فیلم اشنام و تیکه هاش رو دیدم ولی هیچوقت کامل ندیدمش. اون هم توی لیست انتظاره برای دیدن.

 

انجمن شاعران مرده رمانش رو خوندم و تیکه هایی از فیلم رو دیدم. نمیدونم بعد خوندن رمانش دیدن فیلمش بهم مزه میده یا نه.

 

اینتراستلار رو اگه ندیدی حتما توی لیستت قرار بده.

فکر کنم سه بار دیدمش.

 

مجموعه فیلم های ایکس من و دزدان دریایی کارائیب و ماتریکس رو هم همینطور.

 

رونانت هم از فیلم هایی که تا الان دو بار دیدم. یکم طولانیه ولی حداقل برای یک بار هم دیدنش خالی از لطف نیست.

 

جوکر2019 خیلی خوبه

 

شوالیه تاریکی (همون جوکر و بتمن قدیمی) عالیه.

 

و فیلمی که فکر کنم تا الن 4 بار دیدم و باز هم پیش بیاد نگاه میکنم جنگجوی صلح طلبه.

 

بیشتر به پیشنهاداتت اضافه کنم کامنتم زیادی طولانی میشه. فکر میکنم بیشتر اینهارو دیده باشی.

 

 

پاسخ:
ببینش واقعا پشیمون نمیشی :)

اینترستلار و ماتریکس I رو بالغ بر 10 بار دیدم هرکدومو :)))
ایکس من و کارائیب رو هم دیدم :پی
رونانت همونه که دیکاپریو داره؟ :)) اگه آره اونم دیدمش، اگه نه لطفا بگو کدومه...
جوکر و دارک نایت و جنگجوی صلح‌جو هم واقعا زیبا بودن.. مرسی!

اینا واقعا فیلمای خوبی هستن.. فیلم خوب زیااااد داریم :))) مثلا فارست گامپ، فاونتین، شکلات و بهترین فیلم غیر هالیوودی تاریخ به نظر من: Life is beautiful ... من فیلمایی که اخیرا دیدم رو سعی کردم معرفی کنم صرفا.

ولی مرسی بابت وقتی که گذاشتی و فیلمای خوبو یادآوری کردی بهم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی