آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در باب دلتنگی

دلم میخواد با یکی معاشرت کنم :(

 

--------------

پ.ن.1: خدا عاقبتمونو بخیر کنه :)))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۶)

اون حوصله کنم حرف بزنم شبیه درونگرایی نبود. شبیه کوالای درون بود.

(;

پاسخ:
اونم دارم :)))

اخه توی این وضعیت کرونا که نمیتونی کاری انجام بدی.

تو نت سرچ کن شاید گروه دوست یابی چیزی باشه که بشه اونجا شروع کنی یه اشنایی رو.

و البته میتونی تو همون گروه تلگرامی شروع کنی بعد بیشترش کنی.

نمیدونم الان گروه های ورزشی هنوزم دور هم جمع میشن یانه. توی پارکها توی ساعت و روزهای مشخص میرن پارک های عمومی و ورزش میکنن. شاید توی این گروه ها شرکت کنی یهو تونستی کسیو پیدا کنی.

یا اکیپ هایی که دسته جمعی بیرون میرن و خوش میگذرونن. شاید توی اون جمع ها هم بتونی کسی رو پیدا کنی.

 

 تا این لحظه فقط اینها به ذهنم میرسه.

پاسخ:
ببین آخه من کلا توانایی شروع یه ارتباط رو out of nowhere ندارم :))
باید یه آشنایی اولیه ای وجود داشته باشه تا حرفی داشته باشم و اصلا حوصله کنم حرف بزنم... (اندکی درونگرام)

توی یه گروه تلگرامی عضو شو

اونجا گپ بزنید و خوش بگذرونید.

پاسخ:
نه به چیزی بیشتر از این نیاز دارم :))
و خیلی عمیق تر
  • مبینا حسن زاده
  • وقتی تیتر در باب دلتنگیه بنظرم یه معاشرتی میخواین که بوی قدیمی بودن بده :))

    نه صرفا یه ادم قدیمی!

    یه ادمی که شمای قدیمی با حسای قدیمی رو که دلتون تنگ شده براش براتون یاداور شه :)

    امیدوارم پیداش کنین :)

    پاسخ:
    آره واقعا...
    یه نوستالژی کامل

    دلت میخواد با کی معاشرت کنی؟

     

    مجازی یا غیر مجازی؟

    پاسخ:
    مجازی هم اوکیه، غیرمجازی بهتره :))
    درمورد سوال اولت توی اون یکی کامنت جواب دادم..

    شخص خاصی مد نظرته یا هر کسی بود خوبه؟

    پاسخ:
    نمیدونم :/
    به حدی رسیده نیاز به معاشرتم که حداقلی از آشنایی کافیه
    ولی چند دقیقه که حرف میزنم حوصله م سر میره و دلم میخواد ارتباط عمیق تری میبود!..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی