آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

لطفا، حتما، به خط اول توجه کنید

خواهش دارم اگر مرا میشناسید متن زیر را نخوانید ! (بدیهیست که "فر" میتواند بخواند :) )



من، م.ص. م. فرزند ف. م. هستم.

من به یاد ندارم که پدر یا حتی مادر خود را انتخاب کرده باشم !


من، 21 سال دارم .. و در این 21 سال، اندازه ی 21 سااال تاوان فرزند فلانی بودن را داده ام :|

باید فرزند فلانی باشید تا بتوانید بفهمید چه میگوید این فرزند فلانی مفلوک ! سخت است .. سخت است 21 ساال زندگی در زندان ... سخت است و حتی اگر بگویید "میفهمم" هم نمیفهمید ... و خوش به حالتان که نمیفهمید .. بعضی چیز ها نفهمیدنشان سعادت میخواهد !

نه ! ناراضی نیستم از 21 سالی که بر من گذشت ... شاید بگویید "این را نگویی چه بگویی ؟!" آری ! ممکن است حتی درست هم بگویید !! ولی من هنوز هم بر این اصرار دارم که از 21 سال گذشته ام ناراضی نیستم. این صدرا ای که بعضی (فقط بعضی) میشناسند، این قدرتی که در حرف اوست، این استحکامش، که زیر سخت‌ترین مشکلاتِ تا به حالش کم نیاورده (خدای را سپاس) و ... این صفات کم‌یاب در جوانان امروز را نمیتوان ساده به دست آورد .. آری ! "لا یکلف الله نفسا الا وسعها" .. آری ... اما ..


اما

کسی نمیفهمد همانطور که "از فضل پدر تو را چه حاصل ؟" همانطور هم "از هر چیز دیگر پدر هم که بگویی تو را چه حاصل ؟؟" :|

کسی نمیفهمد که من آدم دیگری هستم .. که من به جز فرزند فلانی بودن ربطی به پدرم ندارم :'(

کسی    مرا    جدی    نمیگیرد   -_-

کسی نمیفهمد که من م.ص. م.ی هستم که فرزند ف. است !! :| نه فرزند ف. م.ای که از قضا نامش م.ص. است ...

کسی نمیخواهد به این صدرا کمک کند تا خودش بشود ... مانعی نیست ! کمک نکنید !! -_- فقط نظاره کنید تا ببینید صدرا خودش به تنهایی هم میتواند صدرا شود .. بزرگ شود .. صدرا مرد است و مرد بودنش را به تک تکتان ثابت خواهد کرد ... فقط صبر کنید تا ببینید ...


این صدرا دارد تاوان تفاوتش با پدرش را میدهد .. و میدهد این تاوان را ! این تاوان به جهت آن است که تن به زندگی به روش فرد دیگری ندهد ! ارزشش را دارد و میدهد این تاوان را !

آری سخت است ! اما کدام پیروزی و رضایتی در طول تاریخ وجود داشته است که بدون سختی بدست آمده ؟! اگر کنارم باشید در کنار هم سختی کشیده و در انتها در کنار هم از پیروزی ارزشمندمان لذت خواهیم برد ... و اگر مقابلم باشید به خودتان سختی داده اید چرا که با مصمم ترین صدرا ی این 21 سال روبرو شده اید.


(حالا که داری میخونی این متنو میخوام یه چیزی بگم! یا منو میشناسی (این با اینکه میدونی من کی هستم فرق داره !) که مسئله ای نیست و تک تک کلمات متن رو درک میکنی .. یا نمیشناسی صدرا رو که خواهش میکنم فراموش کن این متن رو)


همین یک نفر .......


  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

اها ...

بعد خوندن این وبلاگا فقط به یه چیز رسیدم! 

اینکه چقدددررر صدرای الان با صدرای شش سال پیش و صدرایی که می‌شناختم متفاوته 

و تبریک! 

پاسخ:
اگر حوصلشو داشتی دوست دارم ازت بشنوم هرکدوم این صدراها چه شکلی‌ن؟! :)
و سپاس! ;-)

این رو صدرای سال ۹۳ گفته 

ینی شیش سال پیش!

توی این شیش سال چقدر تونستی خودتو پیدا کنیو اونیکه میخوای بشی؟

پاسخ:
پاسخ به این سوال سخت و مفصله!
اما به دوتا سوال دیگه که مجموعشون تقریبا هم-مفهوم با این سواله جواب میدم:

آیا از کسی که هستم راضی ام؟
بله! 100% از چیزی که از خودم ساختم و از جایی که هستم راضی ام
آیا به جایی که هستم قانعم؟
نه! قطعا باید از اینی که هستم بیشتر و بهتر بشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی