آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی فروردین

پیش نوشت 1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------

  • قرنطینه بخاطر کرونا (متغیر بین رودهن و تهران)
    • کتاب‌خوانی
      • ​​​​​​​مرور "اثر مرکب"، "نیمه‌ی تاریک وجود" و "ارتباط بدون خشونت" (درون‌نگری‌های اول سال)
      • انسان خردمند، رهایی از دانستگی
      • کتاب‌های درسی این ترم...
    • فیلم و یوگا و مراقبه و ....
    • دیدن سریال چرنوبیل و شرلوک
  • شروع بعد از عید کلاس‌های مجازی دانشگاه
  • مراقبه‌ی 1 روز سکوت
  • ارائه‌ی مجازی کتاب ارتباط بدون خشونت در NGOی "رجا"
  • صحبت ویدیویی با برنا و نیلوفر 3>
  • ارائه‌ی مدل شخصیت‌شناسی یونگ (MBTI) در کلاس "شخصیت"
  • تحلیل چند تا از خواب‌های اخیرم
  • یه روزهایی هم بدون کار مفید طی شدن....
  • دیدن چندین ویدیوی TED

-------------------------------

پ.ن.1: حتی برای منِ درون‌گرا هم سخت بود این روزهای خانه‌بمانی.....​​​​​​​

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • حانیه رحمانی
  • تحلیل خواب چجوریاس؟!

    ینی فکر میکنی این روزا بیشتر چه حس هایی داشتی که این خواب هارو دیدی؟!

     

     

    یاعلی...

    پاسخ:
    پیشنهاد میکنم کتاب "تحلیل کاربردی خواب و رویا"ی رابرت جانسون رو بخونی
    اینجوری واقعا نمیشه توضیحش داد :))
    ولی در مجموع من خواب زیاد میبینم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی