آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سالی که گذشت (پاییز)

کنکور، استراحت بعدش و برگشتن به خونه... نوبت چیه؟ کار و ادامه‌ی socializing...

 

مهر 98: 

  • هندلینگ روابط دوستان بعنوان مشاور :))
  • شروع رسمی هم‌کاری من با گروه جذاب و دوست‌داشتنی دی‌آرک
  • درگیری فکری با مسائل پیش اومده بین گروه ژرف و تلاش برای حلشون...
  • تولدها و تحلیل فیلم‌های جذاب..
  • استارت رسمی ارشدم :)
  • استارت کار توی سایه...
  • آشنا شدن با دوست بلاگی :)
  • روزهای خوب و بد اون بازه....

آبان 98: 

  • آزمایش هسته‌ای برای پیدا کردن کلیه‌ی گم شده‌م :)))))
  • هنوزم شریف ول‌کنِ ما نیست! :)) رفت و آمد برای گرفتن دانش‌نامه‌م..
  • تکمیل پروپوزال سایه
  • سفر یهویی به رشت :)
  • personal coaching چندتا از دوستان..
  • جستجوگر و آنتی‌تزش تو پارک طالقانی..
  • اعتراضات آبان.. بنزین.. لعنت!

آذر 98:

  • کارگاه MBTI تو سایه
  • خداحافظی با امیر تو کافه لمیز..
  • پریود روحی :)) خواب دیدن هرشب به مدت زیاد..
  • کنگره‌ی روان‌شناسی مثبت - دانشگاه شهید بهشتی..
  • فیلم برداری از اساتید دوره‌ی مقدماتی DeArc...
  • سرزدن به ACM
  • جشن یلدای سایه..

 

پاییز کلا برای من تداعی آرامش بعد از طوفان قبلی و قبل از طوفان بعدی رو داره! از مهرش که بخاطر تولدم کمی به خودم مرخصی با حقوق میدم (مرور یک سری چیزهای بامعنا و ...) تا آذرش معمولا "بد" نمی‌گذره... آب و هواشم که دیگه نگم براتون.... :)

پاییز امسال هم زیاد مستثنی نبود :) ساده نبود! اصلا! اما به نسبت بهار و تابستان و بخصوص زمستان سه نقطه‌ای که گذشت، پادشاه فصل‌ها بود واقعا برام :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی