آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی مهر

پ.ن.1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------

  • شروع دوره‌ی حکیم تو ژرف
  • صحبت م با ح و قهر عجیب و مسخره‌شون و دوباره شب نخوابی‌های من :))
  • جلسه با یاسر و یاسی جهت تدریس MBTI..
  • ملاقات‌های زیاد با م جهت تسکین روحش..
  • ملاقات‌های زیاد با پدرام و بقیه‌ی ژرفی‌ها جهت مشکلاتی که پیش اومد بین دوتاشون....
  • تحلیل ژرفی فیلم Locke :)
  • هندل کردن لپتاپ پدرام (که کمتر از 1 ماه دووم آورد :دی)
  • تولد مبینا و یاسی :)
  • استارت رسمی جلسات MBTI..
  • شروع دانشگاه_ارشد_روانشناسی - ترم 1 :)
  • کم کم آشنا شدن با بچه‌های دانشگاه...
  • استارت کار توی "سایه"

خسسسسته ولی خووووب بودم توی این روزا :)

 

  • تعمیر پرینتر با کمک سروش ژرفی :))
  • اولین مهمونی خونوادگی بعد از برگشتن من به خونه و دوباره مخالفت پدر با رفتن من (که البته تاثیری نداشت!)
  • روزهای پر بازده و راضی کننده :)
  • انجمن حکمت فلسفه!
  • خرید کتاب‌های این ترم دانشگاه؛ 300 فاکین هزار تومن :|
  • حال بدِ کلاس ژرفم :(
  • جلسه‌ی تراپی-طور (:دی) با س
  • مشخص و دقیق شدنِ برنامه‌ی شلوغِ هفتگیم..
  • تولدم :) گروه MBTI و گروه ژرف و البته که خونواده...
  • آشنایی بیشتر با یکی از بچه‌های دانشگاه :)))
  • رفتن به شریف بعد از 1 ماه
  • ملاقات با دوست بلاگی :)
  • هتل اوسان با علی و پدرام و افسانه
  • بالاخره رفتن پیش دکتر نفرولوژی و آزمایش سونوگرافیِ هسته‌ای...
  • آشنایی بیشتر با یکی دیگه از بچه‌های دانشگاه :))))
  • ارائه‌ی کلاس رشد دانشگاه (ماریا مونتسوری و فلسفه‌ی رشدش)
  • بازگشت حال خوووب به کلاس ژرف...
  • دو روز فوق‌العاده با پدرام (پیاده روی تو بارون و هوای عالی، کافه، فضای درونی و خیلی چیزای دیگه..)

این روزهای اخیر هم خسسته ولی خوووب بودم :)

 

کلا مهرِ هر سال برای من به نسبت ماه‌های دیگه خوب شروع میشه تقریبا و خوب هم تموم میشه.... اون وسطا ممکنه دهنم سرویس شه ولی همیشه آخرش مهربون بوده :)

     

    ----------------------------------------

    پ.ن.1: شاید بشه گفت شلوغ‌ترین سال زندگیمه امسال!

    پ.ن.2: واقعا ماه سنگینی بود.. کارای زیاد، ملاقات‌های زیاد و ....

    • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی