آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

روز تولد خود را چگونه گذراندید؟

ساعت 8 صبح بیدار شدم، ساعت 9 شرکت بودم، تا ساعت 4.5 عصر با 10 نفر مصاحبه کردم، ساعت 5.5 تو باغ کتاب جلسه‌ی MBTI داشتیم... توی راه داشتم مطالبی که باید امروز آموزش می‌دادم رو مرور می‌کردم، 5.5 تا 9 جلسه بود، 10 رسیدم خونه، دوش و شام و استراحت

حال تمرین آمار رو دیگه ندارم!! :) امیدوارم فردا تا قبل از تایم کلاس برسم انجامش بدم...

شبتون خوش......

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۶)

عه بح بح تولدتون پساپس مبارک باشه پس:) پر از پیشرفت و حال خوب باشه امسال  براتون

پاسخ:
سپاااس :)

تولدتون مبارک

پاسخ:
سپاس :)
  • فراکنده **
  • شاید جشن تولد خوبی در کار نباشه اما ممکنه روز تولد خوبی باشه، امیدوارم حس خوبی رو گذرونده باشین و از امسال بیشترین رضایت رو از خودتون و زندگی به دست بیارین.

    مبارک باشه

    پاسخ:
    سپاس...
    هم بابت آرزو، هم بابت تبریک :)

    تولدت مبارک:)

    پاسخ:
    تشکر :)

    تولدت مبارک باشه

    هرچند ظاهرا سخت گذشته:)

    پاسخ:
    سپاس :)
    بله، سخت اما راضی کننده ;-)
  • © زهـــــرا خســـروی
  • باید تیتر میزدی " روز تولدی که لِه شدم ":))

    پاسخ:
    :)))
    البته روز سختی بود ولی تهش راضی بودم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی