آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دعا کنین .. :S

دیروز بهم گفت .. گفت که باید بگم .. گفت وقتشه :S

2-3 هفته بود که قرار بود زنگ بزنم وقت بگیرم. ولی هی از یادم میبردمش !! ینی هی یادم که می‌افتاد، سریع یه کاری پیش می‌اوردم که نزنگم :| ولی بالاخره که چی ؟؟ .... زنگ زدم ! گفت فردا بیا .. رفتیم و باهامون حرف زد :| دقیقا حرفایی رو زد که میترسیدم ازشون :S گفت وقتشه ... بیشتر از این نمیشه وقت تلف کرد :/
تاازه ! چیزای دیگه ای هم گفت !!! :| چیزایی که از "وقتشه" سنگین‌تر و ترسناک‌تر بودن !
گفت هیشکی حمایتت نمیکنه :SSSSS گفت از همین الآن به فکر پول باش ...

تا حالا هیچوقت اینقدر احساس (هنوز)بچه بودن نکرده بودم ! مگه چند سالمه ؟؟ چجوری ؟!!!

من همون آدمیم که همیشه میگفتم "زندگی سخت نیست ! کافیه یادش بگیریم" :)) الآن خیــــــلی سخت شده همه چیز...

امین میگفت "‫راضیم که هرکی یه جوری درگیره :|‬"
چقد خوب گفته خواجه امیری !! "عاشق باشی همینه حالت، قلبت آروم یه عذابه ..."

میدونم .... میـــــــــدوووووونم !
هیچــی نیست ! هیچ مشکلی پیش نمیاد .. خدا پشتمه ... پشتمونه :) 3> اصن خودش دیشب بهم گفت که "آیا مومنان هنوز ندانسته اند که خدا اگر بخواهد همه مردم را به الزام و اجبار هدایت میکند ؟" ... خودش گفت که "وعده خدا فرا رسد که خدا خلاف وعده نخواهد کرد" ....
ولی میشه نترسید ؟!! :| :/

ارزششو داره ... خدا کنه که ارزششو داشته باشم :S خدا کنه حداکثر توانم کمتر از ارزشش نباشه ..

دعا کنین ... 3>

همین یک نفر ...

----------------------------------------
پ.ن.1: آیه ها از سوره رعد هستند !
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی