آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی شهریور

پ.ن.1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------

 

  • شروع ماه با تحلیل فیلم patch adams تو ژرف و بعد کافه با علی و پدرام و افسانه :)
  • شنیدن وویس‌های پوسایدون شیری
  • جلسه سنجمان و فاز جدید همکاری؟
  • مشاوره با وحید درمورد خودم و رابطه و تحلیل خواب + کلاس ژرف، ساحر...
  • صحبت با کیانا و کمک به رفع سوء تفاهم‌ها
  • دوباره کلاردشت :| :)) این بار با آقا رضا و بابا و مامان..
  • خونه‌ی ثمین و بی‌خوابی‌های قابل پیش‌بینی
  • رودهن، دیدن کیوان بعد از ساال‌ها، دیدن احسان، سنتور و دیگر هیچ :))
  • پارک ملت و صحبت با فاطمه + دورهمی نیمه ژرف! (فهیمه و نادر و مهدخت)
  • اتاق تکونی و بازگشت رسمی من به خونه...
  • اومدن نتایج کنکور، قبولی دانشگاه خاتم (بغل خونمونه :دی)
  • دیدن فیلم متری 6.5 و lincoln و صحبت درمورد بچه‌ها با میلاد
  • دیدل فیلم everybody knows و کتاب خوندن تو ASP و....
  • لواسون ژرفی، سنتور، ناهار گیاهی (مهر میترا)، دورهمی قشنگ، صحبتای عمیق، بازی، خونه :)
  • دیدن نیلوفر بعد از دقیقا 1 سال؛ بام!
  • کمک به سارا برای انجام کارهای پایان نامه‌ش
  • دانشگاه (شریف) و دیدن زهرا (پیامی) و سعید و سهیل و علی (تول) و مجید (96ی) و مجتبی‌ی وجترین ^.^ و صحبت و ...
  • شروع مرور بلاگم.....
  • تلاش 3 روزه برای ثبت‌نام دانشگاه خاتم :| :))
  • کافه بازار و دیدن دوستان قدیمی و فهمیدن اینکه چقدر از هم دوریم و دیگه حرفی برای زدن نداریم زیاد....
  • دیدن فیلمای sherlok holms و اژدها وارد می‌شود و illusionist و ....
  • دیدن سجاد و نشون دادن شریف بهش :))

 

----------------------------------------

پ.ن.1: شاید بشه گفت شلوغ‌ترین سال زندگیمه امسال!

پ.ن.2: واقعا ماه سنگینی بود.. کارای زیاد، ملاقات‌های زیاد و ....

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی