آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آخرش که چی ؟!

آخرش که چی ؟ هان ؟ جددی !! آخرش که چی ؟؟؟

نمرم 20 که نه، اصن 100 شه که چی ؟؟؟
تی-ای این درسه بشم که چی ؟!!!
اینقدر دارم حرص میخورم که چی ؟؟
معدلو میخوام بذارم کجام ؟!!
برم به استاد التماس کنم نمره بده ؟؟!!!!! که چی بشه ؟

نمیگم که همه‌ی درسا رو 10 بشو و تی-ای هیچ درسی نشو و خرص نخور و ........
میگم که اول هدفتو پیدا کن بعدش براش تلاش کن و حرص بخور و ازش نگذر و بدو و معدل بیار اگه لازمه و ....
هوم ؟ منطقی تر نیست ؟ :|
مثلا خود من تی-ای C شدم که تی-ای Java بشم که تی-ای DS, DA و اینای آبام و ضرابی بشم که منو بشناسن اینا که به هدفم برسم ... هدفم چی بود حالا ؟ اینه که تو فیلد کاری این دو تا استاد گران‌مایه کار و تحصیل کنم ( اهوو !! :)))) ) (این مثال کاری به ایران یا خارج بودنش نداره ;) )

درسو افتادی ؟ فدای سرت :)
پلیورت(فلشت، هر چی ..) گم شد ؟ خدا رو شکر که خودت و عشقت و خونوادت و ..... سالمین

بفهمیم یذره ... ببینیم یذره ... ارزش هر چیزی رو بشناسیم ... جان من :))

با عمت قهری ؟ (مثلا !!) که چی بشه ؟؟! پس‌فردا (خدایی نکرده) یکیتون که زودتر از دنیا رفت اون‌یکی میخواد چیکار کنه خوب ؟؟

چرا ما آدما دوست نداریم تا قبل اینکه زورمون تموم شه آدم خوبی بشیم ؟! اگه "وقتی زورت میرسه زور نگی" هنر کردی ! نه اینکه ..... :|

یکی از عادتای خوبی که دارم و بهشم افتخارم میکنم همینه .. این که قبل هر چیزی (حداقل اگه ببینم داره زیادی اذیت میکنه) به "آخرش که چی ؟" فک میکنم ...
قشنگ میشینم جلو خودم و میگم "هوی !! تند نرو ببینم :| بگو بفهمم اینهمه ناراحت فلان مطلبی، تهش چی میشه ؟ آخرش که چی ؟؟ اگه بود چی میشد ؟!! حالا که نیست چی ؟ چیکار میتونی بکنی ؟" و غیره :دی ...
این کار خیلی وقتا از هدر رفتن انرژی جلو گیری میکنه ... و با همین عادت و انرژی های سیو شده ازش تونستم به خیلی چیزا برسم که تو شرایط عادی ممکن بود نرسم :)

همین یک نفر تفکر-بکن !

-----------------------------------------
پ.ن.1: یادته ؟ اون اولا که بلاگو راه انداخته بودم یه تو-دو لیست درست کردم، اولین چیزی که ادد شد توش "آخرش که چی" بود :) نیاز به یه پیشنیازی(همون موفقیته که گذاشتم) داشت ... الآن پیشنیازشو پاس کردیم :دی
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی