آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی مرداد

پ.ن.1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------

 

  • مشاوره به یه شرکت برای فهمیدن آرکتایپ برندشون... یه جلسه‌ی طولانی و سنگین :)
  • دیدن اتفاقی دوستای قدیمی تو دانشگاه :)
  • شمال ژرفی ^_^ به‌ترین و متفاوت‌ترین سفر امسالم و حتی عمرم :) (شامل گپ‌های سطحی و مکالمه‌های عمیق و یوگا و صندلی داغ و رقص و ....)
  • تئاتر "چهار دقیقه" و "همان چهار دقیقه" با شیرین و کیانا و سعید 3>
  • انجام دادن کارهای بورسی و وارد شدن رسمی‌م به بورس..
  • انتخاب رژیم گیاه‌خواری و مواجه شدن با مقاومت‌های باربط و بی‌ربط گسترده :)) :|
  • کافه بازار و دوستی‌های قدیمی.... :-هعی
  • ژلاتوهای وقت و بی‌وقت :))
  • روزای خوب رودهنی...
  • کافه ری‌را و قهوه‌خونه‌ی دم درکه و خونه‌ی دوستمون و تجربه‌ی یه شب عجیب...
  • دیدن فیلم Troy!
  • مشاوره به سجاد درمورد شریف و کلا لیسانس..
  • مشورت‌های ژرفی و سعی در استیبل نگه داشتن حال روحی!
  • سخنرانی دکتر دینانی :)
  • بازگشت غرور آفرین کلافگی به روزام!!
  • عید قربان و دورهمی خونوادگی و برگشتن رسمی من به خونه...
  • کلاردشت دوم این ماه! تنها! مراقبه و حضور و آب‌تنی کردن در ناخودآگاه... (گم کردن ساعت و انگشتر! :|)
  • تهران، ژرف، عمق بیشتر و بیشتر....، و بعدش پدرام پارتی :))
  • اسباب کشی مجتبی و کمک و گرفتگی کمر و ...

 

--------------------

پ.ن.1: ماه شلوغی بود، ولی قشنگیش به این بود که تک‌تک روزاشو سعی کردم زندگی کنم و در لحظه‌ی حال باشم و پای ارزش‌هام بایستم...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی