آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

داستان 91ی ها - فصل2

فصل دوم بهتر شروع شد !


اولین باری بود که میخواستم انتخاب واحد کنم .. بر خلاف همه که استرس داشتن و از 7 صبح بیدار بودن من اصلا یاادم رفته بود :)) تو راه رودهن به تهران بودم که ساعت 9:05 اینا یادم افتاد :)))) زنگ زدم یحیی* برام واحدامو بگیره ! گرفت تا جایی که میشد :)

البته کلا فصل 1 و 2 بلد نبودم دانشگاهو ... گیج بودم ... نمیدونستم که برای نمره گرفتن باید استاد خوب انتخاب کنی، میتونی بری پیش استاد و با حرف زدن ازش نمره بگیری یا کلی چیز دیگه :|


میانترم مدار:

یاد حرف معلم دیفرانسیل پیش افتادم :)) میگفت هر آدمی یه سری نقطه عطف تو زندگیش داره که زندگیش روی اونا بنا میشه ... یا بهتر بگم زندگیشو با اونا میسازه (جفتشون یکی شدن :دی)

یه نقطه عطف من این میانترم مدار بود :) در واقع "اولین مهمترین"شون ... به خانم هاشمیان تو FB گفتم که اگه جزوشون کامله و عیبی هم نداره با هم مدار بخونیم ... البته اول اولش کپی کردم جزوه رو و از اونجایی که فضول تشریف دارم (:پی) بقیه ی قسمت ها رو هم نگاه کردم و دیدم که جزوه ی گسسته هم هست توش و منم که اند گسسته :)) سوالاشونو جواب دادم :پی و ..............


این داستان 91ایاست :| نه داستان تو :-"


خلاصه که اون فصل پستی و بلندی زیاد داشت ...

خلاصش میشه رها، پرستو، مصطفی، فریبا، مهرزاد، خودم :|، .....


تو این فصل مشکلی که پیش اومد تیکه تیکه شدن گروه های درست شده بود .. دلیلشم تا جایی که من میدونم گذشتن بچه ها از یه سری خط قرمز ها بود که باعث شد قبل از موعد روشون تو روی هم باز بشه و ... فوقع ما وقع !! کار به جایی رسید که الآن گروه 10 نفره که نداریم هیچ، بین اونا هیچ 4 نفری نمیشه پیدا کرد که با هم مشکل نداشته باشن !!! :| :))


همین یک نفر قصه-گو :)

-----------------------------------------
* داییمه :پی
پ.ن.1: رها همون زهره(بازم اسم مستعاره :)) )ست ولی اصرار داشت رها نامیده بشه :دی
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

زهره نه :| رها ام من :دی
پاسخ:
:D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی