آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دل زارم - نامجو

دل زارم فغان کم کن

تو اشک از دیدگان کم کن

غم و ناله ز جان کم کن

 

وای چه ناله‌ها که از دل به راهت نمودم من

بهره‌ای از آن به عمرم به جز غم ندیدم من

 

مرا کشته نگاه تو

نشینم چشم به راه تو

که بینم روی ماه تو

 

گشته سجده گاه من ماه من کعبه رویت

دل شده اسیر دام خم و تاب گیسویت

 

بازا و بنشین یکدم که به لب آمد جان عزیزم از انتظارت

قهر و جدایی بس کن که بسته‌ی دامم مرغ دل شد شکارت

بهر تو می‌سوزد دل ولی تو نداری ز حال زارم خبری

آه جگر سوزم را به دل تو زیبا ز چه نبود اثری

 

بیا بر من

بیا و ببین

که آمده بی تو

چه به سر من

 

مه پیکر من

سیمین بر من

بیا و ببین تو

چشم تر من

 

جان بت دیرین

جان شب پیشین

جان که به خوابم ماهی آمد

جان شده آگاه

جان دلم ای ماه

جان که تو پیشم خواهی آمد

جان گذری کن

جان نظری کن

جان چه خوش اندام و شیرینی

جان دل ما را

جان تو دل آرا

جان ز وفا ده تسکینی

 

دل زارم فغان کم کن

تو اشک از دیدگان کم کن

غم و ناله ز جان کم کن

 

وای چه ناله‌ها که از دل به راهت نمودم من

بهره‌ای از آن به عمرم به جز غم ندیدم من

 

مرا کشته نگاه تو

نشینم چشم به راه تو

که بینم روی ماه تو

 

گشته سجده گاه من ماه من کعبه رویت

دل شده اسیر دام خم و تاب گیسویت


-------------------------------

پ.ن.1: محسن نامجو

پ.ن.2: آهنگ خوب گوش کنیم

پ.ن.3: بخونیم تا بدونیم چی داریم گوش میدیم

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

من تا متن یه آهنگ رو ننویسم نمیفهمم چی گوش میدم اصن!
پاسخ:
دقیقا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی