آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی خرداد

پ.ن.1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------


خستگی* روزهای آخر قبل کنکور.. استرس بخاطر احتمال گرفتن نتیجه‌ی خیلی خوب!

  • مرور مبحث‌های مختلف
  • 3تا کنکور آزمایشی
  • جلسه‌ی تحلیل فیلم توی خونه‌ی یکی از دوستان ژرفی :)
  • تست، تست و تست
  • نه شنیدن سر یه داستانی درست توی بدترین لحظه‌ی چند ماه اخیر
  • درس خوندن توی ارتحالیدی! :|
  • دیدن یکی از قوی‌ترین فیلم‌هایی که اخیرا دیدم (bohemian rhabsody) (درمورد گروه موسیقی کوئین)
  • کلاس آمار (180T رفت تو پاچه‌م :/)
  • ناهار رستوران روحی تجریش :دی
  • باز هم انرژی هفتگی ژرف و ژرفی‌ها :) 3>

  • کنکووووور :-پوففف :))

یه نکته‌ی مثبت توی این یکی دو ماه اخیرم این بود که تایم‌های دیدن دوستام خیلی مفید و قشنگ شده بود برام :)

و اما روزهای بعد از کنکور :))

  • دقیقا روز کنکور ناهار رفتم برگراتور و بعدش با حمید رفتیم بولینگ عبدو!
  • فرداش (جمعه) اومدم جلسه‌ی تحلیل فیلم ژرف (hacksaw ridge) که وحشتناک خوب بود! :| و بعدش شام دونر گاردن اندرزگو :))
  • شنبه دیدن ثمین و صحبت؛ دیدن زهرا و صحبت؛ دیدن دانیال و صحبت :))
  • رودهن؛ کار با سینا برای امتحان ورودی تیزهوشانش
  • 1شنبه تمام روز بیکاری!
  • 2شنبه دیدن مامان (3>) / کلاس ژرف به سبکی متفاوت و بعدش بام تنهایی و شام مزخرف توی اونجا :))
  • 3شنبه دیدن حسین (حضرت) بعد از مدت‌ها و آنلاک کردن "تنهایی سینما رفتن" (فیلم سرخ‌پوست (توصیه میشه!))
  • 4شنبه کار با سینا
  • 5شنبه (فردا!!) پلور و چیدن آویشن :)
TO BE CONTINUED :))


---------------------------

* این خستگی ناشی از فقط درس خوندن نبود واقعا! در کنار فشار درس و خستگی چشم و مغز؛ تنهایی و فکر به روزای بعد از کنکور و دغدغه‌های اون روزها خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو می‌کردم بهم فشار آورد..

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی