آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تجربه

- تجربه کردن خوبه .. نه ؟ :"

+ آره، خوبه. ولی تجربه اصن یعنی چی ؟!

- تجربه دیگه ! همین که یه کاریو میکنی، بعد میفهمی اشتباه کردی و دیگه نکنیش ...

+ همینجا وایسا ! "دیگه نکنیش" ... هوم ؟ دیگه نکنیش :/ 21 سالته پسر !! هنوز داری تجربه میکنی ؟!! پس کی میخوای دیگه نکنیش ؟!!

- خوب منم آدمم دیگه :( اشتباه کردم ... :-shy بعدشم، به خود مصطفی هم اولش گفته بودم :| همه اشتباه کردیم :-سر-در-گریبان !...

+ خوبه که حداقل قبول داری خودتم اشتباه کردی ...حالا خدا رو شکر این جمع شد (فک کنم ... تقریبا -_-) و خدا رو شکر که دوباره هم تکرارش نکردی (میدونی چیو میگم ;) ) ... 

- :) مرسی ...

+ :)) برو دیگه !!


همین یک نفر تجربه-کننده :پی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

21 سالته!! فکر میکنی دیره؟!! من برعکس فکر میکنم!!
21 سالته! اتفاقا همین الان باید اشتباه کنی!!
پاسخ:
آره آره !! 21 سال خیـــــــلی زوده برای دیگه تجربه نکردن ... ولی تکرار تجربه ی 21 ساله داستانش فرق داره .. هوم ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی