آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی دی

پر از اتفاق :)
  • شروع آموزش دادن ACT به یه دوست عزیز
  • دیدن American Got Talent :))
  • دیدن دوستان به تعداد زیاد :)
  • سینما و تئاتر! :)
  • تدریس دوباره ی MBTI :)
  • گوشی جدید :دی
  • تموم شدن دوره ی نابودگر ژرف و شروع شدن دوره ی آفرینش گر :)
  • روی غلطک انداختن کارهای انصرافم از شریف!
  • اردوی ژرف - غار بورنیک - کلللی تجربه و ایده و فکر....
  • تموم شدن دوره ی المپیاد (مرحله 1) امسال :)
  • بستنی ژلاتو :))))
  • اولین جلسه ی پرشیا خودرو :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

مطمینی دی ماه تو30 روز بوده؟
پاسخ:
آره :))) واقعا ماه شلوغی بود
تازه بهمن شلوغ تر هم هست :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی