آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاس موفقیت، جلسه دوم، قسمت اول

اهدافتون رو بنویسین رو کاغذ و بزارینشون در معرض دید ..

چرا ؟

چون: 1) بازخوانی => اصلاح مجدد و تکامل هدف

       2) تکرار => ایجاد فرمان در ناخودآگاه

       3) (همسو شدن با قوانین کائنات)، قانون خلا : ذهنت رو از ایده ها خالی کن تا باز پر بشه :)

       4) ؟؟؟ :))


از قوانین کائنات: هدیه کردن بدون انتظار (خورشید، زنبور عسل، ...) / نیاز به استراحت (اینو همه قبول داریم خدا رو شکر :))) ) (درخت تو زمستان) / ....


انعطاف پذیر باش خوب !! :| جواب نمیده ؟ مسیرو عوض کن ! بازم نه ؟ باز عوضش کن ... حتی(!!) اگه میبینی هدف اشتباه بوده هدفو عوض کن :)


مراحل ایجاد پشتکار: 1) از کم شروع کن (روزی 5دیقه پیاده روی)

                             2) به دامنه اضافه کن (فردا 6دیقه مثلا)

                             3) انتهای مشخص داشته باش :) (به روزی 0.5ساعت برسونش و نگهش دار)


تافلر: آینده به کسانی لبخند میزند که ریسک پذیر باشند.

در فرآیند از دست دادن و بدست اوردن رشد میکنی :) ریسک کن پس


تعداد اهداف بلند مدت: 5 > ایکس > 3 :))

چرا ؟!!

چون نه عمر نوح داری که یکی یکی تعیینشون کنی، نه وقت زیادی داری که 200 تاش کنی :))



بقیشو حال ندارم بنویسم دیگه :| :))))) دو قسمت میکنیم این جلسه رو ;)


همین یک نفر کلاس-موفقیت-برو !!


-----------------------------------

پ.ن.1: مرجع: کلاس "انسان موفق، دکتر فرهنگ، پاییز 92، شریف"

پ.ن.2: این مطلب پیش‌نیاز چیزی نـبود که بعدا میخوام بگم :)))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی