آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاس موفقیت، جلسه اول

مقصد، ارزش، هدف:


کلا ما آدما خوب میدونیم که "چی نمیخوایم" ولی نمیدونیم که "چی میخوای خوب ؟ :|"

فک کــــن !! بری مغازه، بگی آقا من اینو اونو اونیکی و ..... اینا رو نمیخوامااا !!! میگه خوب به من چه !! :/ چی میخوای خوب ؟ 

کلا داستان اینه که مبتونی رانندهی ماشین زندگیت باشی، یا مسافرش ... :) امثال ما تا حالا خیــــــلی جاهاش مسافر بودیم :| "بابام میگه دکتر شم" "مامانم میگه اپلای نکنم/بکنم" "زنم اینجوری میخواد" "شوهرم فلان ..." و غیره و غیره و غیره ... خودم چی ؟!! به درک ؟! جوک میگی ؟ :))


تعاریف:

مقصد: خواسته‌ی ما از تمااام زندگی در یک کلمه.

ارزش: زمینه‌های رسیدن به مقصد رو که تعیین کنی، میشن ارزش

هدف: خواسته‌ای بسیار روشن و دقیق، که به محض اعلام و پس از آن، ذهن را درگیر خود کرده و احتمال رسیدن به آن را زیاد میکند(اوهو !!).


تواضیح(!):

مقصد: هر کی یه جوابی میده ! ولی تهش همه‌ی پرده ها رو که کنار بزنی همشون یکی میشن :)) خدا، خوشبختی، عشق، دوستی، غیره ...

         مقصد به خودی خود دست یافتنی نیست !

ارزش: یه جورایی میشن آرزوهای دوور و درااز ... شعارها ... مدینه‌ی فاضله ... !!

هدف: بلیط موفقیت کسی زودتر صادر میشود که اعلامش دقیق‌تر باشد.

         فرض کن یه چک بهت دادن، توش نوشتن هرچه بیشتر، هرچه زودتر !!      => تناقض :| نه ؟


مثال:

اگه مقصدت خوشبختیه، و اگه یک راه خوشبخت شدن رو تو دیدن دنیا و مسافرت و اینا میبینی، این میشه ارزش برات ... اینکه "عید امسال برم پاریس" میشه هدف :)


حالا هدف خودش یه سری ویژگی داره:

1) دقیق و روشن باید باشه

2) بزرگ و جسورانه باشه

3) مادی و معنوی رو همزمان پوشش بدیم (نه لزوما تو 1هدف ! کلا تو هدف هات همه چیو ببینی)

4) باید خرد بشن تا بشه بهشون رسید :) (یه فیل رو با لقمه لقمه کردنش میشه خورد !)

5) مهم ارتفاع قله نیست ! مهم اینه که همیشه قله ای برای فتح کردن داشته باشی ;)


همین یک نفر کلاس-موفقیت-برو !!


-----------------------------------

پ.ن.1: مرجع: کلاس "انسان موفق، دکتر فرهنگ، پاییز 92، شریف"

پ.ن.2: این مطلب پیش‌نیاز چیزی بود که بعدا میخوام بگم :)

پ.ن.3: تو یکی از نوشته های اولم یه "TODO" داشتم (ارزش، هدف، مقصد) .. اینجا "done" شد :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • شاهین اشتری
  • :*
    پاسخ:
    :)) چی شد ؟!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی