آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

داستان 91ی ها - فصل1

ثبت نام کردیم ... مشهد رفتیم .... دوست پیدا کردیم .....
یادمه "جون" رو اولین بار اونجا دیدم ! مو های بلند، یذره هم تو نگاه اول به نظر میومد خودشو میگیره :/ ولی بعدنا فهمیدم که ننهههههه :)))

جشن ورودیا، یه دوست جدید ولی نه معمولی !! "شازده" :)) با دوستش بود تا جایی که یادمه ! از جشن اومدیم بیرون .. حسش میکردم :) مثل بقیه نبود ! آب-هندونه خوردیم :دی
البته اون موقع هنوز نمیدونستیم که دانشگاهه اینجا و هر کاری بخوای میتونی بکنی (مثلا اینکه از جشن بری بیرون :)) ) و برا همین هم با چه ترس و لرزی اومدیم بیرون از جشن :دی

از ما (سلامیا)، 3نفر اومده بودیم شریف ... من و "رضا" و "میثم" (:دی) ! هر 3تامونم کامپیوتر :))
اما توی کلاسا فقط با میثم بودم .. کلاس زبان عمومی مثلا ! اواخر فصل اول به یه چیز بدی* معروف شده بود بنده خدا :دی حتی تو FB هم یه پیج زدن بچه ها براش :)))

رفته رفته بچه های دانشکدمون شروع کردن به تقسیم شدن به گروه های 4 تا 10 نفری .. هر چی هم که بعضیا تلاش کردن تا همه با هم دوست باشیم نشد که نشد :| نمیخواستن بشه ینی :/ (اصن همون بهتر که نشد :دی)
با هم بیرون میرفتن بدون اینکه به بقیه بگن ... برای هم تولد میگرفتن ... با هم غذا میخوردن ... بقیه رو حتی در حد سلام و خدافظ هم نمیخواستن تحمل کنن !! :||| 

این وسط بازم با یه متفاوت دیگه آشنا شدم ... "بیلی" !!! تو کلاس فیزیک1 و تی-ای ش با هم آشنا شدیم :پی مکانیکیه یارو ! سر کلاس تی-ای فیزیک بازی cut the rope رو تموم کدیم با هم :)))

دیگهههه ...... آهان ! اولین حذف W عمرم :دی ریاضی 1 :| کلا از دانشکده ریاضی بدم میآد -_-

فصل متوسطی بود :)) با اتفاقا و نمره های خوب و بدش ... با آشنا شدن با خیلی چیز ها .. خیلی کانسپت ها ... 

همین یک نفر قصه-گو :)

-----------------------------------------
* بد منظور بدِ آکادمیکِ ها !! مثل خرخون و اینا :))
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی