آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

داستان 91ی ها - فصل0

منو خواست برم تو دفترش. به من گفت بین 1 تا 20 میشی ... 1ساال تماام کاری جز درس نداشتم :| هیچکدوممون نداشتیم !! هر کی در حد توان خودش .. 
توی سال هر دفعه یه چیزی میگفت :)) کلا معروف شده بود که کاری به حقیقت نداره .. چیزیو میگه که باید بگه. اگه از اول بم میگفت 1-20 میشم که الآن باید آزاد رودهن میخوندم :دی

بگذریم ...

گفت روز آخرو استراحت کنم !! کلا حرف زیاد میزد :| هرکی هرچی بیشتر میتونست گوش کنه بیشتر نتیجه میگرفت ! تو کارش حرف اولو میزد. اولین کاری بود که گفت بکن و خوشحال شدم :)))
یه حرف باحال داشت که همیشه میزد. میگفت "کاری میکنم که نزدیک کنکور سیب‌زمینی بشین :-هارهار :) (یعنی که سر کنکور استرس داشته باشین کارتون تمومه)"

کنکورو که دادم بش زنگ زدم :S گفت خوبه و دیگه نگران هیچی نباشم :)

21 شدم ... نمیدونم چند کشوری !! ولی تو سهمیه شاهد 21 شدم ... گفت انتخاب اولتو برق نمیزنی ؟!!! گفتم دوست ندارم آخه :| گفت نزن پس !
انتخابام اینا بودن: نرم، نرم، نرم، سخت، سخت، سخت، IT, IT, IT ... شریف و امیرکبیر و تهران ! گفت کمه گفتم ریاضی محض شریف بزنم خوبه ؟ :دی گفت اونم 3تاش کن :)))

دنیای جدیدی جلوم بود ... ولی نمیترسیدم ! فک میکردم "چقــد قویم که نمیترسم و میتونم همه چیو کنترل کنم" !!!!!!!(گ.. خوردی :|)!!! الآن که فک میکنم ولی میترسم ! "چقـــــــد هوامو داشته خدام که الآن اینجام !! :| چقـــد دستمو گرفته و راهم برده" .. دونه دونشم میفهمم الآن و یادمه .. شعار نمیدم

همین یک نفر قصه-گو :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

لایک و کف دوست من
پاسخ:
ممنونم :)
کاش اسمتم مینوشتی دوست من !! ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی