آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

منم آدمم خوب :|

خوب منم مثل هر آدم دیگه ای از ایگنور شدن بدم میاد :|

منم مثل هر آدم دیگه ای از اینکه در جریان یه موضوعی که اطرافم داره اتفاق می‌افته نباشم حس خوبی نمیگیرم :| اونم وقتی که نمیتونم مکان رو ترک کنم :|

منم از اینکه کنارم بشینین و در گوشی حرف بزنین خوشحال نمیشم !!


لطفا به ادامه مطلب نرید ..


تک تکتونو دوست دارم 3> ولی وقتی با هم میشین بدم میاد :-شای کلافه میشم ... کامــلا درک میکنم که آدم یه حرفایی رو به همه نمیزنه ... ولی اون آدمی که نمیخواد همه حرفشو بشنون، وقتی حرف میزنه که بقیه نباشن .. نه وقتی که .... :|

تازه !! وقتی بدتر میشه که همتون پچ‌پچ میکنین !!!! ::|||||| خوب یه باره بگین تو یه نفر مزاحمی دیگه !! :/ بگین برو که ما میخوایم حرف بزنیم و فقط تو نباید بشنوی دیگه !! :/

بعد بازم تا اینجاش آدمو (حداقل منو) ناراحت نمیکنه ... این منو ناراحت میکنه که """آقاااا !!! من دارم کمکتون میکنــــــم !! دارم درسی رو که چنـــد روز باید خودتون وقت بزارین و بخونین تا بفهمین رو میگم بهتــون (حالا اینکه خوب میگم یا بد میگمو کاری ندارم ..) !!! خوب نمیتونین به من بگین، نگین ! ولی حداقل میتونین الآن حرف نزنین که :/ کاری که دارم میکنمو کدوم تی-ای ای میکنه براتون ؟ :|"""


قبول دارم ..

دوستتونم، درسو تقریبا بلدم، دندم نرم، به جای اینکه برا خودم سوال حل کنم که 18مو 19 کنم، باید به دوستام کمک کنم ! وظیفمه آقا .. وظیفمه 3> اینا قبول :) ولی یذره هم شرایط منو در نظر بگیرین دیگه :(


چرا همتون فک میکنین "چون پسره نمیفهمه !!!!؟ چون پسره ناراحت نمیشه !!!؟ چون پسره نباید احساس داشته باشه !!!؟" ؟؟ چرا ؟؟!!!! خودتون خوشتون میاد یکی بشینه پیشتون و در گوش اون یکی حرف بزنه ؟! اونم نه یکی دو بار ... داااااائم داشتین حرف میزدین خوب امروز !! :||| منم که نمیتونم پاشم برم که ! خیر سرم دارم بهتون درسی رو میگم که پس فردا امتحانشو دارین :/

خداییش اگه وقت داشتیم راحت‌تر و خوشحال‌تر میشدم که جدا جدا بهتون اینا رو بگم ... نه ! گلومو از سر راه نیوردم :| ولی اعصابمم از سر راه نیوردم :))) 


همین یک نفر یذره-ناراحت-یذره-خجالتی

--------------------------------------

پ.ن.1: :-پوفففف :-راحت-شدم !!

پ.ن.2: میدونم تقصیر هیچکدوممون نیست :) الآن هم خوبم :پی نکتش اینجاست که این بلاگ برای همین موقع ها ساخته شده خوب !! :دی  وقتایی که نمیشه گله ای رو به یه شخص خاصی کرد و همه یه جورایی مقصریم ... اینجا مینویسمش که دفن شه ...

پ.ن.3: دفن شد :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

<3 <3 :(
پاسخ:
نه عزیزم :) نه ... الآن هم من خوبم، هم اصن تقصیر تو نیست که ناراحتش باشی که 3> :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی