آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از جنگ داخلی تا فروپاشی!

امروز (تکنیک‌لی دیروز!) توی اینستا آن‌فالوت کردم ... نه که نخوام عکسا و استوری‌هاتو ببینم! نه! که هیچ‌وقت بیشتر از الآن نیاز به دیدنشون نداشتم ... آن‌فالوت کردم چونکه کاری که باید مدت‌ها قبل می‌کردم همین بود! کار درست، بالغانه، هرچی اسمشو می‌ذاری همین بود!

امروز 3 ساعت به این فکر می‌کردم که این کارو بکنم یا نکنم!!!! 3 فاکینگ ساعت!!! مسخره به نظر میاد، نه؟ ولی توی تمام اون 3 ساعت من بیشتر از صدرای مسخره یه صدرای درمونده بودم :" یه صدرایی که احساسش توی نقطه‌ی صفر مرزی واستاده بود که "اگه بکنی تمومه!" و منطقش تو مرز اون طرف واستاده بود و همینو میگفت!

درسته که توی ACT یاد گرفتیم که خود زمینه باشیم و به احساس و افکارمون "نگاه" کنیم و کنترلشون نکنیم و براساس ارزش‌هامون تصمیم‌گیری کنیم و ...... درسته که این حرفا رو خیلی شیک و مرتب تحویل رفیقای بی‌زبون خودم میدم (!) .... اما امروز جنگ داخلی داشتیم! اونم به مدت 3 فاکینگ ساعت :|

تازه! فکر می‌کنی بعد از نوشیدن اون جام زهر و فشردن اون دکمه همه چیز تموم شد؟! احساسی که بهش توجه نشده یه طرف بود و منطقی که از عذاب بعد از این اتفاق سردرگم شده بود یه طرف دیگه! :| اینجا بود که جنگِ داخلیِ قبل از لمس صفحه‌ی گوشی تبدیل شد به فروپاشی نرم امها و احشاءِ صدرا! اصن یه وضعی ....


از اینجا به بعد متن به دلیل شامل بودن مقادیری از زندگی شخصی تو رمز دار می‌شه ..


-------------------------

پ.ن.1: ACT is based on Acceptance and Commitment Therapy

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

تقابل همیشگی عقل و احساس-_-که البته به نظر من احساسه که اکثر وقتا برنده ست
  • گرافیست ارشد
  • احسنت ، باشه عیبی نداره
    سپاس 🌹🌹
    پاسخ:
    :)
  • گرافیست ارشد
  • :)
    بله ، من به همه عادت دارم یا میگم استاد ، یا می گم عالیجناب ...
    اکثرا هم یا می گن من استاد نیستم یا تعجب میکنن!
    البته شما که واقعا استادید :)
    ممنون ، دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید
    پاسخ:
    احتمالا تعجب میکنن چون چیز عجیبیه :))
    سپاس از حرفتون، ولی من واقعا خودمو حد اقل هنوز توی زمینه ی خاصی استاد نمیبینم :)
    همینطور سپاس بابت پیشنهادتون :) متاسفانه من علاقه ای به کارهای گرافیکی ندارم و توی بلاگها دنبال چیز دیگه ای هستم ..
  • گرافیست ارشد
  • به به ، بسیار عالی ، خودتون نوشتید استاد ؟؟
    حیف شد بقیش رمز دار شد :)
    پاسخ:
    استاد؟!! اشتباه گرفتین :))
    بله خودم نوشتم .. اگه متنی از خودم نباشه حتما ذکر میکنم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی