آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

افزایش عملکرد (پست‌های اینستاگرامی)


بسیاری از کتب قدیمی درباره‌ی افزایش عملکرد فقط روی مسئله‌ی مدیریت زمان کار کرده‌اند. اما امروزه این امر بدیهی‌ست که برای افزایش عملکرد به مدیریت انرژی حتی بیش از مدیریت زمان نیاز است.

برای شروع، به موارد زیر توجه کنید:
• معمولا به راحتی ساعات خواب خود را فدای کارهای عقب مانده‌ی خود می‌کنیم! و یا با خوردن خوراکی‌های مضر سلامتی خود را تحت الشعاع قرار می‌دهیم. این قبیل کارها انرژی فیزیکی ما را به شدت تحلیل می‌برند.
• در شرایط احساسی نامناسب معمولا انرژی جسمانی‌مان هم کم خواهد شد. بنابراین به سرعت راهی برای بهتر کردن شرایط احساسی خود خلق کنید.
• با آشنایی اولیه با عملکرد مغز، از انرژی فکری خود استفاده‌ی بهینه بکنید. با ذهن خسته نمی‌توانید کارهای بزرگ انجام داده و اشتباه نکنید.
• روحیه‌ی بالا یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای انجام کارهای سخت و بلندمدت است. به انرژی انگیزشی خود بها بدهید.

اگر بتوانیم تضمین کنیم که در زمان شروع کاری در به‌ترین شرایط فیزیکی، احساسی، فکری و روحی هستیم، معمولا می‌توانیم روزانه کارهایی انجام دهیم که دیگران در یک هفته هم نمی‌توانند انجام دهند!

در پست‌های بعدی با راه‌کارهایی برای بهبود هر یک از چهار انرژی گفته شده همراه شما هستم :)

#گروه_پرانا#پرانا #pranagroup #prana #افزایش_عملکرد#مهارت‌های_فردی #موفقیت


--------------------
پ.ن.1: #پستهای_اینستا
پ.ن.2: پروفایل اینستاگرام من: @sadra_moradian
پ.ن.3: آدرس کانال تلگرام گروه پرانا: Tlgrm.me/Pranagroup
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی