آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

منظم vs. منعطف


•  آیا همیشه آن تایمی؟ یا اغلب تایم از دستت در میره و دیر میرسی سر قرار؟

•  آیا در نظر تو "یه ربع" مساویه یا "15 دقیقه"؟ یا مساویه با "یذره وقت دیگه"؟

•  آیا وقتی اتاقت و محل کارت شلوغه تمرکز لازم رو نداری؟ یا با این قضیه اوکی ای و به کارت میرسی؟

•  ترجیح میدی کارت تموم شه بعد به استراحت برسی یا هر لحظه میتونی از سر کار بلند شی؟

•  همیشه عجله داری و شتابزده‌ای؟ یا همیشه وقت برای استراحت داری؟

•  آیا با تصمیم گیری اوکی ای؟ یا قاطعیت لازم رو حس میکنی نداری؟



بعنوان آخرین پست از سری پست‌های ترجیح‌های ام‌بی‌تی‌آی و در ادامه‌ی دو پست قبل، اگر هنوز در تشخیص منظم/منعطف بودن خود شک دارید، با سوالات بالا احتمالا بتوانید تشخیص خود را تکمیل کنید :)


حالا با دانستن تیپ خودتون اگه دوست دارید ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعفتون رو بهتر بشناسین، لطفا به نحوی تیپتون رو به من اطلاع بدین تا در پست‌های بعدی بتونم موارد بیشتری ازش بگم :)


#گروه_پرانا #PranaGroup #MBTI


-----------------------------

پ.ن.1: #پستهای_اینستا
پ.ن.2: پروفایل اینستاگرام من: @sadra_moradian
پ.ن.3: آدرس کانال گروهمون (گروه پرانا): Tlgrm.me/Pranagroup
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

من تقریبا منعطفم:)
پاسخ:
:)
اگه تو اینستا کامنت بدی و هر چهار ترجیحت رو تشخیص داده باشی خصوصیات تیپت رو تو یه پست میذارم تا مطمئن شی تشخیصت درست بوده یا نه ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی