آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تمرین MIR

بعد از مدت‌هاااااا نوشتن تمرین دانشگاهی :)))

یادم نبود تمرین‌های الگوریتمی چه حالی میدن :) راضیم از درس ..


بعد از زمان زیادی که دارم فقط کتاب‌های موفقیت و افزایش عملکرد و شخصیت شناسی و .... می‌خونم، یه تمرین درس بازیابی پیشرفته‌ی اطلاعات خیلی چسبید بهم ! باشد که از این چسبیدنا بازم برامون اتفاق بیفته :پی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • به امید این چسبیدن ها:)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی